Nu ik over de helft ben, komt de bevalling steeds dichterbij en moeten we maar eens aan de slag met een naam vinden voor onze zoon. Het wil nog niet zo lukken. Mijn vriend vind sommige namen die ik heb geopperd wel leuk (Odin, Thor) maar de meeste ook niet. Dus hebben jullie nog wat leuke namen voor mij? Ik heb heel internet afgestruind dus de meeste ken ik misschien al maar het is het proberen waard denk ik. Namen die ik nog meer leuk vind: Eden Fender Oskar Tyrion Fenrir Loras Anduin Teagan Evander Kom maar op Sommige vinden de meeste mensen een beetje raar misschien maar ik hou er van Ik ben gek op mythische namen of namen zoals GoT etc. Het moet wel passen bij een blank kindje maar het liefste geen Nederlandse naam.
Misschien ff kijken in het afgrijselijke namentopic? Grapje hoor... tis gewoon niet helemaal mijn smaak. Vind het wel leuk dat je voor een andere naam gaat dan de top10
Hahaha nou hopelijk zijn ze toch niet zo erg als die namen daar nee maar ieder zijn smaak. Ik hoor wel vaker dat ik van rare namen hou, mijn ouders en schoonouders vinden mijn geopperde namen ook niks aan haha.
Wat vind je van: Yestin, Izzy, Khelben Je kan misschien inspiratie halen uit d&d games (bv khelben komt uit de 'eye of the beholder' series.)
Zie trouwens ook Oskar staan. En die vind ik stiekem wel heel leuk. Misschien vind je Olivier dan ook wel leuk?
Andor Canute Egil Ivar Tore Frode Kjetil Reidar Ove Runar Endre Aksel Vetle (allemaal Noorse jongensnamen, aangezien jouw vriend juist de scandinavische namen ook leuk vindt)
Kagain, Kivan, Bruenor, Dale, Cernd, Keldorn, Korgan, Jierdan. Deze komen uit de d&d Baldur's Gate spellen.