Ik vind Rocco ook al zo'n tokkienaam komt waarschijnlijk door mijn associatie met de naam. Er was ooit een nogal "volks" jongetje dat bij mij op school zat en zo heette..
Dat heb ik dan weer met Ricardo. Zo'n onverzorgd en beetje aso kind dat bij mij in de klas zat. Ondanks dat de namen enigszins op elkaar lijken zijn ze toch totaal anders.
Weet je wat ik altijd vind van Charlie......... Voorbeeld: mijn oom en tante hebben een kleinzoon die ook Charlie heet (woont in USA), maar die spreken het altijd uit als Tjallie. Mijn ouders overigens ook. Vind ik zó’n enorme afbreuk doen aan de naam. Als ze dan een verhaal vertellen en ik hoor weer ‘Tjallie’ dan kook ik van binnen Daarom zou ik niet snel voor de naam gaan, omdat ik dus de uitspraak die veel (misschien wat oudere??) Nederlanders hebben echt super lelijk vind.
Persoonlijk vind ik Charlie niet bij O. Passen. Maar het is geen rare combi ofzo hoor. Wel veel beter dan Branko... Ik zou Aiden doen. Haha, staat niet in de lijst maar wel leuk.
Het is vooral mijn man die niet aan deze naam écht kan wennen geloof ik. Oei dat is wel om witheet van te worden ja. Gelukkig ken ik niemand die het zo uit spreekt haha