31 weken nu, maar eigenlijk nog bij geen enkele naam het wauw-gevoel... Nu op ons lijstje: Sverre Krijn Imre Sten Mees Welke vinden jullie het leukst? En welke juist niet? Onze zoon heet J.urre dus daar moet het wel bij passen
Mees of Sten. Ik vind twee Namen met 're p het einde niet zo leuk bij elkaar. Wat vind je bijv van Thomas Gijs
Krijn vind ik vreselijk Is Imre een jongensnaam? Ik ken een turks meisje dat zo heet. Sten vind ik ook niets. Liever Stan!! Mees vind ik wel een leuke lieve naam! Sverre het leukst!!
Sverre vind ik het leukst! Fijne klank en wat origineler dan de rest. Sten ook wel leuk. En Mees ook, maar die is zo populair.
Sverre is leuk maar naast Jurre niet zo. Wat iemand anders al schreef, allebei met -re op het eind klinkt niet zo mooi vind ik. Mees is leuk maar komt mij te veel voor. Vind naast Jurre Sten het mooist. Stoere Scandinavische naam! Hier toevallig twee Stennen op de crèche gehad en mensen die de naam niet kennen 'begrijpen' de naam niet zo goed. Maar dat went vanzelf Succes!
Inderdaad, wat jullie zeggen: 2 x 're' achteraan daar twijfel ik ook over... Mees is idd populair, maar ik werk al jaren in het onderwijs en heb er nog nooit één in de klas gehad. Ook bij ons in het dorp woont er nog geen. Dat waren ook twee van mijn eisen... dus qua originaliteit vind ik m wel kunnen. Stenn is idd mooi met dubbel n. Mn man wilde eigenlijk Sem, maar die is er net op de hoek een geboren en die komen dus ook bij elkaar in de klas. Vinden jullie Stenn dan niet te veel op Sem lijken??
O... wat betreft Imre... mijn man vind m ook Turks klinken... heeft ie misschien toch gelijk als een Turks meisje ook zo heet... mmm.... die valt dan toch ook maar af. Denken jullie bij Mees niet meteen aan een vogeltje?? Pff... ben kritisch... weet het.. maar het is ook zo moeilijk!
Allemaal niet super, maar Sten het leukst. Met dubbel n nog mooier inderdaad! En vind het niet teveel op Sem lijken hoor.. Senn lijkt er wel veel op, maar door de t in Stenn klinkt het toch anders!