Leuk al die reacties! We neigen erg naar Reyer met als tweede naam Gjalt (vanwege de moeilijke uitspraak voor niet Friezen) Kasper is inderdaad niet fries genoeg, maar blijf ik een hele leuke naam vinden. zag nog wat leuk en stoere namen staan, maar voor ons nog niet DE naam. Pffff moeilijk weer hoor
Kasper is toch niet (exclusief) Fries? Daarom Reyer gestemd. Kasper is wel leuk. Tjalling vind ik ook mooi.
Ik vind Reyer heel stoer! Heeft mijn voorkeur tussen de andere. Meteen toen ik de drie nanen zag dacht ik 'bam, die naam staat'
ik heb voor Reyer gestemd , ken de naam niet maar vind het wel het leukste klinken... Kasper vind ik niet zo leuk, Cas dan weer wel maar dat is misschien niet Fries en te populair? wij neigen ook naar de Friese namen al zijn we van BE onze eerste zoon noemt Menno (van Meine) en onze tweede zoon gaan we Berre noemen (van het Friese bare = beer)
De namen Reyer en Gjalt ken ik niet. Gjalt vind ik (als niet-Fries) moeilijk uit te spreken en Reyer vind ik zelf niet zo mooi. Ik moest door Reyer wel denken aan de naam Reinder. Heb het even opgezocht, maar het schijnt zelfs een Friese naam te zijn?
Zag weer een paar hele leuke ideeën voorbij komen zoals bijvoorbeeld tjalling en douwe. Maar helaas zijn die namen al bezet (oa door pake en vernoemen doen we niet) We neigen steeds meer naar Reyer. Blij ik erg mooi vinden. Kasper wordt hem niet, vindt man toch niet leuk en fries genoeg. En gjalt heeft inderdaad teveel praktische problemen.
Wat vind je van Kjel of Kjelt? Of is dat niet fries? En Siem? Ik heb zelf op Kasper gestemd. Dat vind ik een leuke naam.
Ik vind S.ybren en Reyer er leuk uit zien samen, maar lastig uit te spreken! Daarom zou het mijn keuze niet zijn. En Tjard?