We willen ons meisje graag zo noemen maar nu worden haar voorletters I.R. Niet echt handig, wat vinden jullie? Anders wordt het Indy Liv.
Deze letters heb je voor je naam staan als je ingenieur bent. Maar, ik vind de combi gewoon erg leuk dus misschien moet ik daar maar niet op letten.
I.R. als initialen vind ik prima kunnen en zou ik gewoon doen als ik jullie was Indy Roos vind ik net als de anderen veel leuker dan Indy Liv. Succes met kiezen!
Oooh! Nou echt niet storend hoor en denk dat het de meeste mensen niet eens opvalt (en mijn vent is nog wel een ir. (kleine letters, zonder puntjes er tussen.. scheelt ook weer )). Als je deze naam mooi vindt, gewoon doen!
Ik vind het een mooie naam en de voorletters vind ik wel gaaf. Maar heel eerlijk... Ik lees echt: in die roos. En dan vind ik de combi met liv weer mooier.
Ik vind het wel kunnen, hoor. Indy Roos vind ik ook beter klinken dan Indy Liv. En doordat ik net las... In die roos.. Ga ik daar aan denken! Haha! Eerst helemaal niet eigenlijk.
Dat wist ik niet eens dus ik zou me er ook echt niet aan storen! als jullie het leuk vinden zou ik daar echt niet over na gaan denken, want zo kan je erg veel afkortingen laten zitten ik zeg gewoon doen
Ik snapte ook niet wat I.R. dan moest zijn, haha. Lijkt me geen probleem hoor! Dan wordt het misschien ooit ir. I.R. Achternaam, ach
Ik vind de initialen I.R. Achternaam helemaal niet gek. Eigenlijk wel leuk toch juist, het is niet bepaald een gekke afkorting of iets 'doms' toch?