Ik ben nog (heel) pril zwanger maar namen zijn we al heel lang mee bezig. Mocht het een meisje worden zijn we er wel uit. Voor een jongen bijna. Kleine twijfel tussen Finn en Vince. Wat zou jullie voorkeur zijn?
Zelf had ik ook de naam Vince in gedachte als het een jongetje zou zijn Dus mijn voorkeur gaat uit naar Vince! Finn vind ik overigens ook heel leuk maar die hoor je steeds vaker tegenwoordig..
Ik vind ze ook alle twee heel leuk en daarom ook zo moeilijk. Vince vind ik stoer en Finn stoer en lief. Vindt het ook alle twee leuk staan bij de naam van mijn zoon, die heet Liam. Hoop op nog een paar reacties
Vince! Ik vind Finn/Senn etc geen mooie namen, houdt niet zo van die dubbele letters. Maar Vince vind ik leuk!
Wat je ook kiest: allebei heel mooi! Je kunt niet fout gaan dus wat mij betreft hihi. Maar Vince vind ik net wat mooier.
Hahahahaha leuk die reacties. Volgens mij is Vince iets populairder. Toch begin je die naam ook steeds meer te horen. Finn hoor je hier weinig tot niets.
Vince! Finn is echt zo'n modenaam, tenminste de schrijfwijze, met die dubbele letter. Dan is Vince veel tijdlozer, voor mij tenminste.
Hier komt Finn best vaak voor, mocht je daar geen last van hebben in jouw omgeving zou ik persoonlijk voor Finn gaan. Zelf dus geen voorkeur daarvoor omdat het best veel voorkomt hier, maar vind het een mooie naam. Vince vind ik absoluut ook een leuke naam, maar meer denkende op later, een man van een jaar of 30 vind ik Vince veel wijzer en sterker klinken dan Finn. Succes met kiezen!
Vince! Stoer, tijdloos en past iets beter bij een volwassen man vind ik. Vind het ook net iets leuker bij Liam passen