Dank dank! Ctje: Ik heb de foto bewerkt in photoshop. Zo de bloemen, kantje en vlinders toe kunnen toegevoegd en de kleuren etc verbeterd. Charmed: In dit geval 's ochtends bedacht dat er nog een leuke uitnodiging mocht komen. Verjaardagskleertjes aan en met een hoop afleiding proberen een leuke foto te krijgen. Afleiding is wel handig. Als jullie de shoot gaan doen bvb een lievelingsknuffel of favo speeltje meenemen zodat je de blik een beetje kan sturen richting fotografe. Cake smash is echt supercool vind ik zelf!! Wel maar een kans, dus misschien voor die foto's nog wat andere dingen proberen. Evi wilde in begin niet op dezelfde plek blijven staan (wat wel nodig was qua achtergrond en licht), dus op de iPad wat filmpjes aangezet. Nadeel daarvan is dat ze niet in de lens keek. Later zonder iPad nog wat snelle foto's vol drukte en gekkigheid gemaakt en daar kwam deze uit. De meeste van die foto's waren wazig, maar deze gelukkig niet! Had ook foto's met vlaggetjes erachter, maar die waren minder leuk. Maar voor een uitnodiging staat het wel gezellig. Oja, je zou ook nog kunnen denken aan bvb ballonnen laten vallen zodat ze daar mee bezig zijn. Of confetti, serpentines naar ze blazen. Dan krijg je hele spontane foto's. Iets in de handen geven als afleiding (ketting, nepbloemetjes, etc) is ook heel handig. heb je nog meer ideetjes nodig? Dan denk ik nog even verder mee!