Ik zu vor de gein eens binnen lopen bij een speciale houten-speelgoed winkel. Ik was daar vorige week, mijn jongste word volgende week 1, en had precies hetzelfde probleem als jij, dus ging op zoek naar een mooie schommel. Nou, heb m'n ogen uitgekeken, weet al wat mn oudste voor haar 3e verjaardag krijgt en de aankomende 4 sinterklazen zijn ook algeregeld En ook haar verjaardagscadeau is binnen, een mini-hangmat
Super bedankt! hier ga ik inderdaad eens verder op kijken! sieraden zijn natuurlijk een idee maar ik vind sieraden bij een baby helemaal niet leuk. Ik vind dat iets voor als ze naar groep 3 gaan...
Mijn dochtertje kreeg met haar eerste verjaardag het houten serviesje en toebehoren van de hema. Zo schattig! Ook het fornuisje en pannensetje, maar dat staat net niet op de foto.
Rubens Barn Baby poppen :: Rubens Barn poppen :: Poppen :: Poppen-winkel: poppen, poppenwagens en poppenhuizen products new home - 6565 Janod Keuken groot incl. acces.
Niks grootst eigenlijk Haar verjaardagsjurk, boekjes, loopfietsje, pop, blokken.... Dat heb je allemaal al. hmmmm Ik vind little people altijd erg leuk en daar spelen ze lekker lang mee.