Hoi hoi, Wij krijgen een dochter en vinden de naam skye erg leuk. We houden ook van amerikaanse namen. Nu wil mijn partner een 2e naam. Voor mij hoeft het niet perse. Jullie leuke ideeen? Een 2e naam wat leuk is achter skye?
Skye Macie Skye Lilly Skye Rose Skye Aurelia Skye Jasmine Skye Jayde/Jade Skye Ruby Skye Jane Skye Luna (Luna betekent maan) Skye Teagan Skye Megan
Skye Marjorie Skye Summer Skye Haline Skye Hayley Skye Pippa Skye Taylor Skye Caitlynn Skye Vanessa Skye Sofia
Skye Alexa Skye Isabella Skye Eloise Skye River Skye Estelle Skye Renee Skye Sierra Skye Harper (mijn favoriet!)
Thanks voor de reacties Zie echt leuke namen Vind skye fay of skye faith ook leuk. Skye harper ook. Hmzzz... wordt lastig. We hebben we nog iets meer dan 2 maanden
Skye Cecile Skye Hannah Skye Harlee Skye Hazel Skye Jany Skye Lennon Skye Lily Skye Lucy Skye Marley Skye Roxy
Skye Blossom Skye Ivy Skye Jasmine Skye Meadow Skye Willow Skye Eden Skye Melody Skye Isabeau Skye Juniper Skye Cailin Skye Aurora Skye Raven Skye Elowen Skye June Skye Everly Skye Jada Skye Chloe Skye Madison Skye Rose Skye Ruby Skye Nimue Skye Elinor Skye Noa/Nova