Hi allemaal, In het voorjaar zijn we verhuisd. We hebben om een lange witte muur te breken een (vind ik ) mooie zwarte wandkast gekocht. Ik vind het heel lastig om hem leuk te decoreren, het lijkt zo snel rommelig. Ben dus een op zoek naar een beetje inspiratie. Hebben jullie tips of voorbeelden? Zal zo een foto plaatsen van de kast die ik bedoel!
Wat ik altijd superleuk vind is hangplanten in een gewone pot en die dan aan de zijkant/voorkant zetten. Dan hangt die plant leuk naar beneden. Foto's in minimalistische lijstjes? Of wat leuke beeldjes bij elkaar? Kleine vaasjes vind ik ook altijd wel leuk. Zoiets: https://www.google.nl/search?client=ms-android-huawei-rev1&biw=360&bih=349&tbm=isch&sa=1&ei=okiRW4zyN87MwALam53YBw&q=kleine+vaas+met+bloemen&oq=kleine+vaas+met+bloemen&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3..0i7i30l2.3346.4183..4812...0.0..0.62.456.9......0....1.........35i39j0i13j30i10.v9bAGfQKEM4#imgrc=ZFvuZ-KO1kO_8M: Edit: Een olielampje of kaarsjes vind ik ook altijd wel leuk. Of zoiets: https://www.google.nl/search?client=ms-android-huawei-rev1&biw=360&bih=349&tbm=isch&sa=1&ei=50iRW7eKE8vVwALa6JrwBw&q=minimalistische+woonaccessoires&oq=minimalistische+woonaccessoires&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...2571.3112..3406...0.0..0.58.205.4......0....1.........35i39j30i10.PkLdmFV3umY#imgrc=QMMb7fnhew3YwM:
Boeken met ongeveer dezelfde kleur kaft (of uit dezelfde serie), planten, lampje, fruitschaal, foto's of voor meer rust een mooie lijst met bv mooi behang of stof erin, mooie doos, mand of kist waar je kleine dingen in op kunt bergen.. Ik snap als beginnende minimalist niet zo goed waarom je een kast neer zou zetten als je niet eens weet wat je erin wilt opbergen, maar dat staat los van je vraag denk ik..
Dankje voor de voorbeelden! Kaarsjes en een vaasje staan er in, maar die plantjes vind ik een erg leuk idee!
Ik snap je punt . Ik vind het leuk om er dingen in te zetten die belangrijk zijn. Zo heb ik er (geboorte)kaartjes in, een foto (wil er graag meer) en een kaars van een uitvaart in een stolo die ik wil bewaren. Ik krijg het alleen niet netjes en rustig. Vandaar
Het begin is er... (fotolijstje even omgedraaid ivm herkenbaarheid). De kaartjes vond ik een leuk rek voor, die staat nu op de tv kast .