Ha, vet vroeg natuurlijk Vorige zwangerschap wisten we meteen hoe ons kindje moest heten als het een meisje zou worden. En dat is nu weer het geval. Voor een meisje zijn we er echt wel over uit. In ieder geval haar eerste naam. Maar een jongetje? Daar kwamen we de vorige keer al niet uit. Toen duidelijk werd dat we een meisje kregen zijn we ook maar gestopt met zoeken. Dus nu beginnen we vroeg met zoeken, in de hoop echt wel een naam met een wauw gevoel te vinden. Op het lijstje staat o.a. - Jorian - Julan - Elmar - Waldemar - Kristof - Valentijn Een naam met een J zou leuk zijn met het oog op vernoeming, maar dat is echt geen harde eis. Verder vinden we Olivier, Julian en Floris/Florian heel leuk, maar daar wonen er per naam al minimaal 3 van in een straal van 200m.
Clement Iskander Leander Tobin Fabian Floretijn Marnix Silvijn Mathias Ismaël Jurjen Juriaan Jurre Jurgen Just/Justen Julius Jelmer Jesper Joren Jochem Servaas Espen Jelte Yannick Gabriël Gideon Guido Caspian Tristan Tobias Sverre Lasse Luteijn Rowan Silvan Marcus Morris Jarne Wessel Tygo
Justus Joachim Jorick Olaf Midas Maurits Manuel Merlijn / Merijn Silvian Ingmar Fedor Simon Pepijn Elias / Elian
Florijn David Silas Werner Stellan Ruben Victor Thijmen Teije / Thije Arthur Jurrijn Benjamin Jasper Hugo Juliaan Oscar Samuel
Ha, helemaal onze namen. Als deze baby een jongen is, Wordt het Caspian of Kristof Verder stonden hier o.a. op het lijstje; Emilian Florian Waldemar Melchior Silvian / Silvijn Iskander Ik ga even terug in mijn geheugen, want inmiddels staan Caspian en Kristof zo bovenaan, dat ik de andere namen alweer een beetje vergeten ben...