Irritante eigenschappen van jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimosa, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

Oooo meiden, hebben jullie ook van die irritante eigenschappen? Ik was net op zoek naar een winterjas - online. Begin maar bij winkel 1. Vijf pagina's met winterjassen bij winkel 1, dus ik vier pagina's door en kom niks tegen. Dus... ik Google naar een andere winkel.

Eureka, gevonden! Dus ik ben daar rustig aan het browsen tussen de zes pagina's met winterjassen die zij aanbieden.....maar het blijft maar aan me knagen dat ik van de eerste winkel niet de laatste pagina met jassen heb bekeken. En jahoor, dan moet ik van mezelfdus gewoon terug naar winkel 1 om daar de laatste pagina met jassen te bekijken. Want stel je voor dat daar nou net DE jas tussen staat.

Echt, dat is toch stom???

2. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Hahah neehoor dat heb ik ook

Ik vind het irritant dat ik zo perfectionistisch ben en me heel druk kan maken om dingen

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik moet altijd gelijk hebben.. zit ik echt fout geef ik het wel toe hoor..
    meestal op het botte af eerlijk en een flapuit.
    vind het zelf trouwens helemaal niet irritant maar sommigen in mijn omgeving wel ;)

4. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik ben recalcitrant. Vinden al mijn collega's iets prachtig dan kan ik het niet laten om te zeggen dat ik het heel lelijk vind.
    Beetje vervelend doen enzo.. Gelukkig vinden ze het helemaal niet erg en wel leuk zelfs.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wat ik irritant vind aan mezelf is dat ik een enorm warhoofd ben, een chaoot ben (vaak van alles kwijt) en superonhandig/ lomp, qua vallen/botsen/struikelen, dingen omgooien, dingen laten vallen, tegen deuren oplopen enz.. en dat ik heel veel vergeet. Dus dat. ;)

6. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

Hahaha..ook heel herkenbaar! En eigenlijk echt niet zo grappig! :)

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Voor mij niet, maar gelukkig kunnen anderen altijd erg om me lachen. ;)

8. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik ben vreselijk ongeduldig. Ik vind een rij bij de kassa al te lang duren. En ik kan laaiend worden als iemand dan met kleingeld gaat betalen. Omdat ik gewoonweg geen geduld heb. Heel vervelend :(

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oei. Waar zullen we beginnen!

Door zagen. Doorgaan soms wat aandacht vragend en heb dat dan net te laat door erg irritant van mijn zelf.

Eindeloos dus...

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.674
    5.710
    113
    Dat ik moeilijk kan kiezen.In winkels, restaurants zelfs in de supermarkt.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat als ik weet dat ik gelijk heb, ik dus ook zorg dat ik gelijk krijg. Vandaag dus een fikse woordenwisseling met eerst een BOA en vervolgens de politie. Die beweerden dat ik verkeerd geparkeerd stond, wat ik niet was. En daar blijf ik bij.

Toen ze mij niet konden bekeuren op fout parkeren, probeerde hij me te bekeuren op mijn gedrag: ik zou minachtend tegen de BOA en de agent geweest zijn, waarop ik dus heel duidelijk heb gezegd dat ik op geen enkele manier minachtend ben geweest: ik heb hun continue met "U" aangesproken, en niet gescholden, gevloekt of getierd.....

Tja, vind het nogal min om, wanneer je als agent je gelijk niet kunt halen, je iemand op die manier probeert te beboeten. Heb mijn zoontje opgepakt en in de auto gezet en weggereden ;)
    Uiteraard zonder bekeuring :p
    Maar lastig is het soms wel. want ik bijt me ergens in als een pitbull als ik gelijk heb :)

12. mumija

mumija Niet meer actief

Bang zijn om de verkeerde keuze te maken.
    Keuzes maken kan ik wel, heel goed zelfs :D, maar ik kan blijven dooremmeren van wat als ik dat had gedaan/gekozen...
    Me heel vaak blijven afvragen: Wat als...? dus.:)

13. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Dat ik soms te lang blijf doorkletsen...

14. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat ik zo perfectionistisch ben en een drang heb om altijd alles schoon en netjes te hebben.... Heel irritant!

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik praat snel door mensen heen.. of onderbreek mijn man in het gesprek om zijn verhaal af te maken :) super irritant, betrap mezelf er elke keer weer op.

16. Logan

Logan Niet meer actief

Dat ik niet tegen vies en rommelig kan. Ik móét eerst alles keurig hebben voor ik kan zitten.

Ik ben rete ongeduldig, ik kan me inderdaad ook ontzettend opwinden bij het in de rij staan van de kassa.

Ik kan mensen heerlijk in de rede vallen, al is dat vaak enthousiasme. Zo ook moet ik soms iets vaker mijn mond houden, dan weet ik dat ik gelijk heb maar mijn gelijk halen maakt het vaak niet beter ;)

En, last but not least, ik moet dingen beter gaan loslaten. Ik kan nog boos worden om iets wat tien jaar geleden gebeurde. Ontzettend irritant.

17. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

dat ik altijd te laat kom.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat ik niet tegen rotzooi kan. Ik kan echt niet 1 dagje denken: goh ik laat de boel de boel. Nee,dat kan niet. Ik moet het gewoon netjes hebben. Ik heb huisdieren dus wil dat het schoon en opgeruimd is. Ik heb geen smetvrees ofzo maar soms denk ik jezes, laat het nou eens een keer.

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.162
    113
    Ik wil graag weten waar ik aan toe ben en wil dus alles ver van te voren plannen. Ik kan er heel slecht tegen als er op pas laatste moment, bij mij is dit al een één/twee dagen van te voren, een tijd voor een afspraak wordt afgesproken bijvoorbeeld.

En volgens mij man heb ik ook een lichte vorm van smetvrees. Het moet gewoon schoon en opgeruimd zijn ;)

20. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat ik al 30 jaar nagels bijt en ik het wondermiddel nog niet ben tegengekomen. Heb al van alles geprobeerd maar niks werkt...

Dat ik moeilijk kan kiezen. Zodra er meer als 3 keuzemogelijkheden zijn gaat het mis...

Dat ik een denker ben en veel dingen opkrop. Uiteindelijk komt het er wel uit maar het duurt altijd even voor de emmer vol is..

Dat ik de was op een bepaalde manier opvouw. Als mijn moeder of smoeder de was opvouwt dan trek ik al die dingen weer uit de kast, gooi het door elkaar in de wasmand en begin weer opnieuw. :( Ze mogen dus niet meer aan mijn was zitten :D

En zo kan ik nog wel 10 dingen bedenken...

Deel Deze Pagina