Hallo meiden,,, ik heb eigenlijk een vraagje aan jullie en wil eigenlijk graag advies daarna... Ik heb nu sinds zaterdag flink pijn rechtsonder in mijn rug.. deze straalt uit naar mijn bil en mijn rechterbeen... had gehoopt dat de pijn minder werd maar helaas minder wordt hij nog niet.. het is nog uit te houden zonder medicatie en wil dit graag zo houden... maar wat zou dit kunnen zijn.. heb pas geleden een topic geopend het is begonnen daarbij had ik ook flink bruin verlies... maar verder niet over nagedacht dat het ook iets anders zou kunnen zijn maar wat???/ iemand advies voor mij wat ik ermee zou kunnen doen en wat het zou kunnen zijn... ik ben zelf verzorgende maar zou dit wel kunnen plaatsen maar hoop toch niet dat het dat zou kunnen zijn.. beklemde zenuww.??? hernia??? ben nog zo jong en hoop niet dat het iets bijzonders is... had eerst gedacht dat het misschien een miskraam zou kunnen zijn.. vanwege dat ik ook bruinverlies heb nog steeds trouwens... heb zelf de dokter vanmiddag al gebeld en uitgelegd... Ga morgen eerst een tesje doen voor de zekerheid.. stel nou dat het na het weekend nog is (het bruinverlies) dan moet ik langskomen... maar het gaat nu vooral om de pijn vanuit mijn onderrug die uitstraalt naar mijn bil en me been...????? had daarstraks bijna een val van de trap met zoontje in mijn armen... zakte gewoon door mijn been heen... dit is toch niet normaal of ligt het aan mij>????
ik heb dat tijdens mijn zwangerschap gehad, klinkt heeeel bekend. volgens mij is het Ischias... zoek maar eens op google of je het herkent!! Sterkte en anders gewoon naar de huisarts morgen!!! liefs Muis
Als het uitstraalt naar je been kan het wel eens op een hernia duiden. Het kan ook spit zijn. Ik heb dat zelf ook pas gehad en dat straalde ook lichtelijk uit naar me bil, maar niet naar me been. Sterkte ermee
muis heb inderdaad even gelezen,,, er staat ook dat je tintelingen in je been kan hebben daar heb ik geen last van... maar even verder ons verhaall.... wij hebben nu een ICSI wondertje.. ons werd verteld dat we eigenlijk niet zwanger kunnen raken op een normale manier.. het zou natuurlijk mooi meegenomen zijn en is zeer welkom.. maar heb eigenlijk daarin weinig hoop.. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap hele erge BI gehad.. Ik weet niet zo goed of ik morgen een tesje moet doen voor de zekerheid,, ben misschien wel beetje bang dat hij negatief uitslaat... Al hoop ik natuurlijk op een positieve test... moet wel zeggen dat het bloedden van onderen donder is maar ook lichte strepen helder zijn... ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.. wat kan een mensen onzeker en bang zijn zeg... maak het volgens mij erger dan het is maar toch weet gewoon niet zo goed wat ik hiermee aanmoet
het probleem is ook dat ik eigenlijk nooit een cyclus heb gehad.. of niet heb in ieders gevalll... het is nu al ongeveer 4 maanden geleden dat ik ongesteld ben geweest. en toen was het zeker 4x zoveel als het misschien nu is... vandaar dat het voor mij zo moeilijk is om misschien wel te geloven dat het misschien wel een zwangerschap is... ik wordt hier zo nerveus van...