Ik heb een antraciet/lichtgrijs/witte kamer met sterren voor mijn zoontje. Straks een groter bed en wat stoerdere accessoires en hij kan weer even mee.
Denk dat je het niet helemaal begrijpt. De foto's zijn van de nieuwe kamer van mijn dochter, daar wordt helemaal niks in vervangen haha
We zijn nog niet zo heel lang geleden verhuisd en hebben toen Thijs zn kamer gedaan. Hij kwam van n kamer met behangboom en uiltjes, heel lief, maar niet stoer. Nu heeft hij op 1 wand breed steigerhout in een grijstint. En op de andere 2 muren blauw/wit ruitjes (groot grof). Gordijnen en lamp zijn gewoon effen gebroken-wit, net als de meubeltjes. Voor onze volgende knul zijn we nu druk in de weer. De ene wand is effen donkerblauw, de andere wand wordt wit behang met een subtiel grijs sterretjesmotief (open sterretjes, en de kleine sterretjes vormen weer 1 grote ster) van Onszelf. De gordijnen zijn effen gebroken wit en de lamp wordt de blauwe hanglamp van little dutch met vliegtuig silhouet. We kijken even hoe het eindresultaat hiervan is, maar misschien willen we op de blauwe muur nog een muursticker in de vorm van een vliegtuig. Ook geen zoetsappige babykamer dus
Ja ik heb foto's, heb ze al vaker op zp gezet. Sommige vinden het misschien geen echte babykamer maar ik hou zelf niet zo van dat zoetsappige. Omdat het zo'n fijn en rustig kamertje is ben ik er nog elke dag super blij mee. Heerlijk om er binnen te stappen.
Wij hebben ook een niet al te grote babykamer. Toch hebben we er voor gekozen 1 donkerblauwe muur te nemen om het toch wat stoerder te hebben. De rest hebben we wit gehouden. Het is allemaal heel anders dan dat roze gebeuren, maar vind het wel leuk nu een heel andere ervaring. Succes!
Riverr, super mooi! We gingen al richting grijs en basic, maar ben nu wel overtuigd denk ik haha Dank je wel! Vind zo'n blauwe muur ook errug mooi! Maar kamertje is 3,5 bij 2. De lange muur zou dan donkerblauw worden, wordt echt te donker helaas... Denk dat we voor een combi gaan. Zoiets: Bekijk bijlage 339957
Wat ik persoonlijke mooi vind is ijsblauw of duck egg (annie sloan kleur) met wit en natuur tinten zoals hout. Zo kun je een rustige maar toch stoere babykamer maken die je ook voor een peuter/kleuter kunt gebruiken. Hier een voorbeeld van de kleurcombinatie.