wie weet een leuk idee voor een traktaie voor 2 juffen? Mijn zoontje wordt zo vier en ik weet niet wat ik de juffen kan trakteren als afscheid. hoop op leuke ideeen.
Merci met een leuk voorleesboek geknutselde bos bloemen Bloempot beschildert door je zoontje, met leuk plantje erin.
Moet het iets met eten zijn? Of wil je er ook iets bij maken? Ik heb heel veel ideetjes maar het ligt er een beetje aan wat je wilt geven en wat voor type juffen het zijn Meer info graag hihihi
het zijn 2 leuke vrolijke juffen en 1 is speelt harmonica en de ander is weg van de kleur paars. draagt dit altijd. ik ben niet heel creatief ingesteld met schaar en lijm' wel met fotobewerking en glas bewerken. en de juf van het paars plaagt onze zoon altijd met ajax, want onze zoon is feyenoordfan. mag best iets lekkers bij zitten, of thee of zo. voor de kinderen dacht ik aan een voorleesboekje en wat lekkers en dat verpakt in doorzichtige celfofaan met een strikje en een kaartje met de naam en een tekst (moet ik nog bedenken)
Wat leuk dat je aan glasbewerking doet. Ik weet niet exact waar ik aan moet denken, maar kan je bv een drinkglas bewerken? Zo ja, dan zou je voor juf "Paars" een paars glas kunnen bewerken en erin graveren ofzo (?) "Bedankt namens ..." Voor juf "Harmonica" zou je misschien een mooi boekje kunnen maken (mooi blanco boekje kopen) waar je dan een aantal leuke Harmonica liedjes in plakt (Children's Songs for the harmonica) Om het op te leuken plaats je her en der leuke foto's die je evt bewerkt. Pfffff verder gaat mijn fantasie nu even niet
Ik ben zeven jaar lang peuterspeelzaaljuf geweest, in die tijd heb ik heel veel leuks gekregen. Bos bloemen, potjes en mandjes met bloemen. Eén keer een kopje en schotel beschilderd door een kindje, stukjes zeep, flessen doucheschuim, geurtjes, chocolaadjes, kaarsjes, kandelaars, memorolhouder, raamhangertjes, handdoeken en washandjes, setje potloden (omdat ze wisten dat ik teken) en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tekeningen van kids. Poeh, zal vast nog wel iets vergeten zijn, maar dit was toch al een aardige greep uit de collectie.
Ik had bij de blokker twee kaarsjes gekocht in een glaasje waar een je een pasfotootje op kan doen. Fotootje erop gedaan van mijn zoon, juffen vonden het erg orgineel.
kijk dat zijn al leuke ideeen!. En wat leuk dat een juf ook reageert. Dus niet veel standaart dingen gekregen zag ik. is het niet raar om een foto van je kind in iets te doen? ik krijg daar zo'n apart gevoel bij die ik niet uit kan leggen. ' Ik zat inderdaad toen ik mijn vorig antwoord gaf te denken aan een theeglas te graveren met iets en dan met allerlei soorten thee zakjes. die van de liedjes vind ik ook wel erg origineel.