hey meiden ik heb een dochter eline en een zoontje lucas en nu zijn wij zwanger van de derde. nu zijn meisjesnamen geen probleem maar jongens namen :O help me please haha mijn vriend vindt danny heel leuk, maar vindt het een twijfel gevalletje, het past wel goed bij de tijdloze namen die wij kiezen. voor een meisje wordt het trouwens Julia ♡ iemand ideeen? graag tijdloze namen alvast bedankt meiden!
Ik vind Danny persoonlijk geen mooie naam, een beetje passé ofzoiets. Maar ik moet de keuze niet maken natuurlijk. Wat denk je van Dennis? Verder schoten mij Wouter, Maarten, Mark, Frank en Jeroen nog te binnen.
Milan? Vind ik er leuk bij! Danny vind ik persoonlijk een heel ander soort naam en er niet bij passen. De meisjesnaam past goed bij de rest!
Ik vind Danny echt totaal niet passen bij de andere namen, en ook een beetje jaren 80 (niet tijdloos dus). Bij Eline en Lucas (allebei mooi! Net als Julia trouwens) vind ik wel heel leuk: Thomas David Sven Thijmen Ruben Benjamin Robin Matthijs Marcus Simon
ik vind danny leuk! of mathijs of mark? wij zijn niet zo van de nederlandse namen dus vind danny wel een hele leuke naam!
Wat vind je van Sybren? Danny zou niet mijn keuze zijn. Inderdaad wat jaren '80 en roept een beetje een beeld op van een zwartleren jack en een "I don't care"-attitude.
Berke Zeer uniek en komt maar 1 keer voor in Nederland ( en dat is ons kleine wondertje ). Dus help ons zoontje om niet alleen in Nederland te zijn
Mees, Bram, Daan vind Danny er niet bij staan... En persoonlijk ook niet zo leuk... Mijn persoonlijke favoriet is Bram... Vind ik leuk bij de andere kinderen staan en vind ik ook een tijdloze naam...
ga het mijn vriend ook uit zijn hoofd proberen te praten haha ruben vindt ik erg leuk, verder vindt ik het zo lastig
ruben is leuk maar dan een tweede naam van 8 letters net als broer en zus. maak ik het heel lastig hihi en voor een meisje dan julia en ook een tweede naam met 8 letters?