Ik vroeg me af. Ik slaap de laatste week erg veel. Ik werk een halve dag. moet dan om vijf uur op. en ben om elf uur weer terug in mijn bed. Slaap door tot twee uur liefst nog langer en voel me de rest van de dag moe. En savonds duik ik er weer zo vroeg mogelijk in. Als ik vrij ben heb ik zelfs behoefte aan een middag dutje. Wil eigenlijk de hele zwangerschap al slapen hihi. Is dit normaal rond deze tijd van de zw. Moet morgen toch naar de vk ga ik het toch even vragen
Naar het einde van de zwangerschap heb ik er ook zoveel last van gehad, van die moeheid. Ik geloof dat ik er maar een 10-tal weekjes vrij van geweest ben. Van rond de 15de week tot rond de 25ste week. Kon overal wel slapen, zo moe was ik.
pff ik ben blij dat ik niet de enige ben hele dagen zou ik kunnen slapen ik zet nu de wekker op 1000 anders word ik halve wegen de middag pas wakker en ik geef mezelf tussen 1400 en 1600 me bedrust en om 2030 ga ik vrijwel standaard naar bed. ik leg me hoofd nog maar neer en ik slaap. Wat ik voorheen nooit heb gehad
*zucht*... I wish! Kan helaas niet met 2 kinderen die loslopen Maar slapen zou ik zo de héle dag kunnen. Denk dat ik nu ook vermoeider ben omdat ik er 2 heb lopen hoor. Met mn eerste heb ik eigenlijk de hele zwangerschap geslapen.... Héérlijk zou ik nu wel weer kunnen Zeker de laatste weken zul je nog meer willen slapen, gebruik het en leg jezelf als het niet nodig is ook geen beperkingen op. Na de bevalling kan het écht niet meer.
Ik ben blij dat ik ook niet de enige ben, ik kan ook gewoon de hele dag slapen en dat is de hele zwangerschap al zo geweest. Maar kan me heel moeilijk die rust gunnen, moet dan van mezelf van alles nog doen
zo ben blij te horen dat ik neitde enige ben. En van dat moeten jaaa.... dat herken ik ook wel hoor. En ik vind het ook altijd zielig voor mijn hond. Die zit maar alleen dan. Maar nog twee weekjes werken dan mag ik met verlof. Kan niet wachten. Heb nu echt het gevoel zodra het kindje eruit is ik dan weer de marathon kan lopen zoals voorheen eigenlijk. Echt een lekker idee op dit moment hihi Als ik neit toegeef aan deze vermoeidheid dan krijg ik ook veel harde buiken. Dus het is echt niet dat ik me er tegen kan verzetten.
Gelukkig, ben ik niet de enige! Ik dacht nu in de meest energieke periode van de zwangerschap te zitten, maar ik kan ook de hele dag wel slapen, op vrije dagen geef ik er dan ook regelmatig aan toe. Zelf denk ik ook dat het weer erg meespeelt, we zullen zien, het wordt nu weer wat frisser, misschien krijgen we daar weer meer energie van!
Ik juist niet ik ga altijd rond een uurtje of 12 naar bed en sta dan rond een uurtje of 8-9 weer op. En zo is het al heel lang...wou dat ik eens wat meer/langer kon slapen haha.
Ik ben in het begin van mijn zwangerschap en ben dus ook erg moe...ik slik nu wel sinds anderhalve week zwangerschapsvitamines van de Etos en ik moet zeggen dat ik er echt verschil bij voel..ik kan het ´s avonds nu langer uithouden! Misshien is dit voor jullie ook een idee of slikken jullie ze al...ik zie ook dat jullie een stuk verder zijn als mij dus is het misshien toch anders..?
Hallo ! Bekend hoor. Ik ben ook weer heel moe. Lijkt een beetje op het begin van de zwangerschap. Ik heb nu nog vakantie en slaap iedere dag zeker tot 10.00 ! 's Avonds val ik vaak al in slaap op de bank. Het hoort er zeker bij in deze periode ! Je kunt je ijzer laten prikken bij de VK, dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt. Groetjes, Nikki F
Het enige waar ik 'last' van heb in de zwangerschap is moe zijn... Het is beter geworden dan het de eerste drie maanden was, maar ik blijf gewoon wel moe..
Ik wel, ik sta op en ga een beetje rommelen in huis, poetsen, de was doen, stofzuigen en afwasmachine legen bijvoorbeeld. Hond uitlaten, even wat eten, TV kijken, computeren en dan in de middag weer naar bed. Tegen etenstijd maakt mijn vriend die dan uit zijn werk komt me wakker, dan eten we en dan ga ik 's avonds weer naar bed (uiteraard ). Hele saaie dagen momenteel, zit een beetje aan huis gekluisterd. Ik ben niet meer zo goed ter been, en ik ben hele dagen alleen... heel saai
Ik heb de eerste weken van de zwangerschap ook zo'n last gehad van moeheid...sliep toen iedere avond om 21.00u Maar moet zeggen daarna is dat redelijk goed weggetrokken! Nu heb ik vakantie en ga ik slapen rond 23.00u maar moet wel iedere ochtend uitslapen tot 10.00u
Halllo, Nou ik zou wel willen dat ik zoveel kon slapen!! slaap al maanden niet echt meer. Wordt ieder uur wakker en slaap hoogstens tot een uur of negen in de morgen. Groetjes Karin
Ik ben net wakker. Ging om half 1 een dutje doen. Het is nu 4 uur in de middag...zegt genoeg, denk ik...
zullen we een nachtje ruilen ??? ik kn dus totaal niet slapen... ik wou dat ik het kon.. maar ben er nu zoo aan gewent.. dat mn meisje strax de hele nacht op kan blijve n en dat ik toch niet moe ben
Neem gewoon je rust, je zult het nodig hebben. De een heeft er meer last van dan de ander. M'n kennis was 9 mnd moe, ik ging alleen de laatste weken een uur op de bank liggen.
Ik ben tot 16 weken moe geweest, daarna ging het een paar weken goed en nu met 21 weken begin ik weer moe te worden. Had gehoopt dat dit de beste 3 maanden zouden zijn (het 2e trimester). Ik slaap nu steeds als ik uit het werk kom of na het eten 1 uurtje... Maar overdag ben ik nog steeds verschrikkelijk moe. Werk wel 40 uur per week, nou ja, neem wel 1 uurtje extra pauze dat je krijgt als je zwanger bent. Dan stop ik gewoon wat eerder. Ben ook al eens tussen de middag naar huis gegaan, (5 minuten fietsen) maar voordat ik een beetje tot rust kom of in slaap dreig te vallen moet ik alweer terug naar het werk. Dus dit vind ik niet zo handig. Ben blij als ik over 2 weken vakantie heb en hoop dat ik dan de laatste 10 weken werken kan volhouden met dat ene uurtje korter werken per dag.