Een zelfgemaakte fotolijst houder van 1,85 met daarop grote en kleinere foto's, een buddah beeldje en waxine lichtjes. Er hangen nu aan een kant van die bolltjes lampjes en ik zie nu dat een van mijn kinderen er een kerstman knuffel op gezet heeft.
Een stel hele grote ramen Het is de bedoeling dat er nog wel een plantje hier en daar of een sfeer-dingetje op de vensterbank komt, maar zo ver zijn we nog niet.
Een impressionistisch schilderij (olieverf) van 1x1 in een baklijst. Ik ben geen liefhebber van reproducties. Ik inversteer dan liever in een echt werk. Maar goed, er zitten wat schilders in de familie, dus misschien heeft dat er ook mee te maken .
Bank staat onder het raam. Maar ik heb aan een lege muur wel een custom made sculptuur van rosemary pierce. Op haar facebook en etsy vind je meer info.
Eehh 4 kleine houten lijsten met mini spiegels en 6 bokkenkopjes. De spiegel dingetjes gekocht bij ikea. En de kopjes zijn geschoten door mn man. Dus niet te koop
een raam... boven de eettafel heb ik een dikke dames schilderij ... heel leuk om zelf na te maken dit soort 'kunst'
Het grootste deel is raam, naast het raam hangt een ingelijst schilderij dat mijn dochter heeft gemaakt (konden we op school kopen bij een of andere 'veiling')