Inspiratie gezocht!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anno1977, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik wil voor mijn dochter een jurkje bestellen via Rainbowbabies, een roze met aan de zijkanten een witte streep. Vind 'm helemaal leuk, maar heb ff geen inspiratie voor een leuke tekst erop. Wie helpt mij?

Ik heb al bij de voorbeelden gekeken (ook bij de voorbeelden op de site van Simply Colors), maar heb DE tekst nog niet gevonden.

Ben benieuwd!

Alvast bedankt,

Groetjes!

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    volgens mij ontbreekt t ons allemaal aan inspiratie

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat voor soort tekst wil je erop hebben? Een hele zin of gewoon 1 pakkend woord?

4. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Dat maakt niet zoveel uit eigenlijk. Ik dacht: als ik wat voorbeelden lees van wat jullie erop gezet hebben, kom ik misschien nog op een leuk idee! :)

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik vind de naam altijd leuk! Wil zelf voor onze kleine meid ook wat dingetjes gaan kopen met haar naam erop. Wat is het verschil tussen rainbowbabies en simply colors?

Succes!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    * Prinses
    *engeltje
    *(B)engeltje

7. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Nou, ik ben eruit hoor! :p

Ik had het er vanavond met mijn schoonzus over, en opeens wist ik het: SUPERGIRL.
    En dan niet met het superman logo, maar alleen het woord in een leuk lettertype.
    Vind het sowieso een leuk woord, maar ook omdat het liedje "Supergirl" van Raemonn net uit was en dus veel gedraaid werd toen mijn vriend en ik elkaar leerden kennen en dat dus voor ons een speciaal nummer is. ;)

Ga meteen ff op de site kijken!

In principe zijn die twee sites (simply colors en rainbowbabies) hetzelfde. Rainbowbabies heeft alleen meer verschillende artikelen, en meer plaatjes en prentjes om uit te kiezen.

Deel Deze Pagina