Mijn dochter kan al best goed tekenen (zeg ik trots en mega bevooroordeeld). Nou hoor ik bijvoorbeeld ook op de psz dat ze een rijke fantasie heeft en dit ook vaak uitbeeld op haar tekeningen en verfopdrachten. Het grappige is, dat ik haar werkjes er zo uit vis, zonder naar de naam te kijken, omdat ze eigenlijk allemaal wel een beetje dezelfde stijl hebben. Mijn dochter is nu 3 jaar en 5 maanden en tekende vanmiddag dit: Knap niet? Meer tekeningen?
klinkt raar maar gisteren zei de kdv leidster ons dat ze al heel leuk tekende voor haar leeftijd nou tekent ze heel veel en vaak maar ik heb niet echt vergelijkingsmatriaal als ik naar jouw dochter haar tekening kijk denk ik ohhh is dus normaal rond deze leeftijd maar mijn vriendin vanmorgen vond het al heel wijs getekend Amy-lynn is 3 jaar en 4 maanden dus zelfde leeftijd ongeveer als bij jou heb ff 2 geplaatst zijn alle2 van gisteren 1 thuis en 1 kdv
weet je wat ze ook vaak tekent streepjes op de hoofden en als ik vraag wat zijn dat nou rimpels mama zegt ze dan hihihihihi
Wauw Ook met details he! Ik vind het wel heel bijzonder hoor! Kleine meisjes worden groot he Ik vind het wel erg leuk om te zien dat ze zo haar ei er in kwijt kan. En ik hoop ook zeker dat ze dat zo kan blijven doen!
Hahahaha! En ik zie op de eerste tekening ook allemaal "letters" staan. Komen mij ook heel bekend voor. Doet noemt Juul dus letters!
ja moet je eens haar naam in blokletters neerzetten groot en letters uit elkaar dat schrijft Amy-lynn ook na(op haar manier dan he!)
ook tekent ze een poes heb ff in dr tekingenbak naar rimpelpoppie gezocht hihihiih nou voor van die kleine moppies vind ik het best pittig ben ook benieuwd naar meer tekeningen
hihi wat leuk had laatst nog met een vriendin erover wanneer gaan ze eigenlijk echt bewust dingen tekenen?lijkt me zo leuk!!ons dametje bakt er nog niet veel van haha!al verteld ze altijd wel vol glorie over de ijsjes visjes en lollies die ze volgens haar getekend heeft
whaha die rimpels, ga plat hier, ik zal morgen eens een foto maken. Ze is niet zo van het tekenen, maar meer schrijven, allemaal van die krabbeltjes en dan staan daar letters volgens haar. Met de letter stempels moet ik ook altijd haar letter laten zien.
Rimpels? Heel geestig! Het is dan geen tekening maar wel een leuk plakwerkje toch? We hebben gisteren ook een kip gemaakt. Mijn dochter mocht er allemaal gekleurde veertjes op plakken. Misschien een leuke tip voor pasen?
Leuke tekeningen! Onze dochter heeft niet zoveel geduld om te tekenen. Maar sinds kort maakt ze wel 'poppetjes' (koppoters). Laatst had ze papa getekend, het hele hoofd stond vol met stippen. Dat waren papa's stoppels...
hier laatst nog discussie met school... Anne tekent namelijk niet. ze krast. dus ik "tja.. het is niet aslof ze thuis wel tekent.. of op kdv of ergens anders.. dus ik denk niet dat het probleem zit in of ze het wel of niet kan... " en prompt tekent ze thuis een poppetje 3 dagen later. met knotjes, een gekleurde pony, een grote lach, lang haar en een lijf en armen. geen benen en nog allemaal gezichtjes.. met een lach, met een sippe mond, met tranen.. kind ging helemaal los. nu een week later.. wil ze enkel nog kleurplaten. that's my girl.. of ze is bloedfanatiek of ze weigert. zal straks eens fotootje maken want mama is toch wel beetje trots
wel ja joh! de 1 houd wel van tekenen de ander niet kun je ook echt niet afdwingen zou ik ook zeer zeker niet doen @tulip ze kijkt te veel naar mij denk ik dat ze rimpels tekent
@mirel: bij ons gebruikten ze het dus om te kijken of kinderen onderpresteren... eerste week wordt er veel getekend en dan na 6 weken gaan ze nog een keer tekenen. Om het niveau te bepalen en of er toevallig achteruitgang in zit (dan is de kans groot dat ze zich aanpassen aan de groep) Maar onze dochter had in al dr slimmigheid (waar wij de school voor hadden gewaarschuwd) heel eigengereid alleen een paar krassen gezet steeds. Tja na 6 weken natuurlijk hetzelfde dus toen ik zei "ze vindt het saai en stom en wij denken aan onderpresteren" haalde juf meteen de tekeningen erbij. laatst met dat poppetje dus meteen het even naar juf gewapperd die bijzonder onder de indruk was. resultaat is dat er nu WEL wat gebeurd op school. (al was dat neit de enige reden maar het heeft weldegelijk geholpen) typische is ook dat ze preceis voor het gsprek met juf 3 dagen fanatiek poppetjes heeft gemaakt en daarna niet meer. wie houdt wie nou voor de gek?
ja maar jouw meisje zit dus al op school en de mijne nog niet. maar is altijd al gek geweest op tekenen en kleuren maar ze kon natuurlijk ook niet zo heel veel dat ze klein was ze zat met heupafwijking behoorlijk vast in de ontwikkeling van lopen en kruipen en ze was dol op kleuren tja dan moet je wat he! agh t komt allemaal goed