Toch maar weer een namentopic... mijn vriend en ik komen maar niet uit een meisjesnaam. Hij weet wel goed wat hij niet wil maar niet zo goed wat hij dan wel wil . Heb hem gevraagd om zelf met een lijstje te komen maar daar gebeurt volgens mij nog niet veel . Namen die ik leuk vind zijn: Noé Pom Flo Lou Weten jullie nog namen in deze stijl? Mogelijk zit er iets tussen voor ons.
Wat voor namen wil je vriend dan niet? Eef Alix Bess Billy Dot Joy Jorie Noï Jet Jess Ise Lulu Lexi Lot Elf Kiki
Nou tot nu toe vindt hij het gewoon allemaal niks we hebben dus niet eens een maybe lijstje... maar als ik dan vraag wát ie niet mooi vindt aan de namen die ik voorstel dan kan hij dat niet echt uitleggen. "Gewoon niet mooi" krijg ik dan. En zelf komt hij dus ook niet echt met opties dus dan is het lastig tot elkaar komen . Nou hebben we gelukkig nog wel even maar ik begon toch een beetje moedeloos te worden.
Misschien ook een paar ''meer standaard'' namen benoemen zijn best aparte namen uit jouw lijstje en misschien kom je er dan samen uit. Succes met de naam zoeken
Ja weet ik haha. Heb ook zeker andere, meer voorkomende, opties gegeven maar dat is het dan ook weer niet voor m. Daarom houd ik maar gewoon vast aan "mijn" lijstje . Stiekem hoop ik dat hij er gewoon even aan moet wennen, inderdaad juist omdat de namen wat aparter zijn.
[QUOTE=" Noé Pom Flo Lou Weten jullie nog namen in deze stijl? Mogelijk zit er iets tussen voor ons.[/QUOTE] Misschien ... suus joy liv isa amy dot bo lee iva jet
Leuke namen op jouw lijstje! Voorkeur zou dan uitgaan naar Lou! Misschien is Loïs nog een optie voor jullie beide? (Uitspraak Loo-is)?
Een paar suggesties: Lizz Febe Nien Ama Mia Saar Jula Jools Pam Kris Liv Sam Tesse Tass Wies Maxe Keet/Kate Jill Meis Fem Viev Rixt Josh
Bedankt meiden ! Ga alles voorleggen aan m'n vriend en hopelijk zit er iets tussen. Ik zie in ieder geval al wel wat potentieeltjes .