Er blijken heel wat vreemde namen gegeven worden aan poppen en knuffels. De pop van mijn dochter heet Pis. Hebben de poppen en knuffels bij jullie ook van die 'mooie' namen?
Hier heette de knuffels en poppen toen ze jonger waren allemaal heel logisch: 'beestje', 'knuffie', 'eend', 'feestpop' (die was voor de verjaardag gekregen bijvoorbeeld ), etc. Zonder veel creativiteit dus.
Knuffels van m'n zoontje heten allemaal bumba. Ik had vroeger een pop met de unieke naam poppie. Verder had ik een paardenknuffel genaamd remi toetie rakatsi, een aap genaamd rambo en een leeuw genaamd Remco.
Ik had zelf vroeger een aap die Ip heette. De meer creatieve namen bewaarde ik voor mijn kat diejakleinepoediekeinekeschat (slissend zonder voortanden) spant toch wel de kroon. Met poppen heb ik nooit iets gehad, ik had een oude pop (denk van mijn moeder) die heette José, en eentje waarvan je het haar kon laten groeien, die heb ik de inspirerende naam "lang-haar-kort-haar" gegeven. Ook heb ik een tijdje liefdevol gezorgd voor het leren lipje dat van de rits van mijn jas kwam. Hij heette Bobiaanse. Mijn kinderen zijn nu nog klein, de knuffels van mijn zoon heten Eeg en Nijn. Hij heeft ook een giraf die hij Dikkertje Dap noemt. Die van mijn dochter heet Makka Pakka (komt uit een kinderserie). Mijn dochter probeert ook weleens dingen af te korten, maar heeft dat niet helemaal onder de knie. Konijntje wordt bijvoorbeeld Nijnt. Zo schattig vind ik dat.
Hier geen poppen, maar een heeeeeleboel knuffels. Die heten gewoon grote beer, kleine beer, zware beer, zwarte hond, bruine hond en de rest snappen jullie