Ja ik herken het heel erg. Hier ook weer een.topic open maar niks spreekt me echt echt aan vooral jongensnamen niet.
Stom is dat he. Dé meisjesnaam (waar wij ook al jaaaaaaaaaren over eens waren) is al vergeven: mijn broer zijn dochter heet zo maar dan 1 letter verschil. Ik dacht dat ik gek werd toen ik het hoorde, maarja. Doe je niks aan.
Oh wat erg!! Wij hadden een jongensnaam met een t maar onze dochter ook een t en dat vind ik geen combi..
Jongens en meisjesnamen maar even door elkaar, sommige kunnen voor beide denk ik Ismaël Attila Ember Hazel Leia Libby Aris Rocco
Loré Philine Lilou Feliz Zora Inez Louèn Isora Milou Ivanie Nomé Tobin Jillis Silvin Niven Ivas Ovan Tex Jirsan
Wij hebben een naam die erg op jullie O. lijkt en zeggen wel eens gekscherend tegen elkaar dat een tweede echt geen optie is omdat er geen naam is die even mooi is Dus ik herken je gevoel haha.
De naam van onze dochter is DE naam voor ons. Geen enkele naam kan tippen aan die van haar... Arme broer en zus
Eden, Julia, roxx, voor meisje Jongen vonden wij eerste zwangerschap heel moeilijk. Leuke vergeven namen uit omgeving. Roan, Floris, Hugo.
Zomaar wat namen (misschien) ter inspiratie. Ik vind je smaak leuk, maar ook afwisselend, dus ik vind het lastig in welke richting ik precies moet denken. Celia Reza Lou Torben Milo Elijah
Misschien al genoemd Silas Sion/Zion Judah Midas Milas Lewis Mozes Eli Fender Felix Mangus Ramses Rover Juno Hazel Pippa Nimm Lila Lotta Bobby Sterre Eowyn Abbey Lova Ziva Rifka Kan het zijn dat je te streng bent en behalve de leukste naam ook origineel wil zijn? Misschien vind je tussen de gebruikelijke namen ook wel DE naam?
Zeker weten.. je hebt helemaal gelijk. En jij post altijd super leuke lijstjes. Sterker nog, onze 2e naam voor een meid zou al vast staan ivm vernoeming. Nu verdwijnen sommige namen v ons lijstje maar komen ze door dit soort topics weer terug. Soms moet je namencombi’s hardop zeggen. Zat leuke namen voorbij zien komen maar als combi toch geen match met de tweede naam of met de naam van mijn zoontje. MAAR: ik denk dat wij er voor 90% uit zijn mocht het een meid worden. De naam voldoet aan alle eisen en staat leuk naast O. Mijn man kwam opeens met deze combi en we dachten beiden: ‘ja!’ Ziva Isabelle
Ik vind het zo fijn dat we een combi hebben waar we allebei op dit moment volmondig ja op kunnen zeggen Niks staat natuurlijk nog 100% vast maar dit voelt wel anders dan alle andere combi’s.