Inspiratie gezocht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mikarun, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikarun

    Mikarun Actief lid

    27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Met dit herfstige weer is het heerlijk om te fantaseren over de vakantie. Wat wordt het volgend jaar?

    Maar door omstandigheden zijn we de afgelopen jaren niet veel weg geweest, zeker niet ver van huis. En hoewel er niks mis is met de CenterParcs achtige parken, zou ik zo graag een keer 'meer' willen.

    Maar ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen met zoeken, dus ik zoek een beetje inspiratie.

    Ik zou dolgraag eens weer willen vliegen, naar een zonnig land (hoeft echt niet super warm, maar weer waar je zonder jas kan rondlopen).
    Het zou voor de kinderen voor de eerste keer vliegen zijn, dus echt een lange vlucht lijkt me dan wat veel van het goede.
    Een accomodatie geschikt met kinderen (5 en 2 jaar). We zijn geen camping gangers en ik heb moeite met inbeelden dat een hotel heel handig is o_O

    En dan budget, we hebben gewoon geen mega bedragen te besteden aan een vakantie. Ik kom vaak Turkije of Marokko ofzo tegen, maar dat trekt me dan weer gewoon niet zo. Azie en Amerika staan hoog op het verlanglijstje, maar ik denk dat een beter idee is als de kinderen wat groter zijn.

    Help! Ik weet het niet :rolleyes:
     
  2. Driessen21

    Driessen21 Bekend lid

    13 jan 2012
    922
    218
    43
    Vrouw
    Ik zou zeggen, ga eens langs een reisbureau. Zij kunnen je vast wel een eindje op weg helpen. Heel veel hangt af van een compleet plaatje van je wensen. Wie, wat, waar wel/ niet wanneer, budget, do's/ don'ts etc. Zij kunnen je vast van alles laten zien om je op de goede weg te helpen.
     
    Zoe123 en Mikarun vinden dit leuk.
  3. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Misschien dat Kroatië bijvoorbeeld leuk is? Ik vond het heel erg mooi en ook in het voorseizoen erg lekker weer.
     
    Mikarun vindt dit leuk.
  4. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.322
    1.054
    113
    Hier zijn de vakantie ideeën voor volgend jaar Texel in een bungalow huisje en naar Turkije in een luxe hotel met super gaaf zwembad met glijbanen voor de kids van 2 en 5 jaar. Turkije had niet onze eerste voorkeur maar de goede beoordelingen het weer, de faciliteiten en het goede eten drinken en de mooie prijs voor augustus gaven de doorslag.

    Dit jaar zijn we naar Canada geweest (eigen rondreis samengesteld) en europapark.

    We wisselen dus ieder jaar af qua vakantie en gaan graag met de kids op vakantie.
     
    Mikarun vindt dit leuk.
  5. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.692
    3.476
    113
    Ik vind Italië altijd leuk! Lekker eten, prachtig land, prima met de auto te doen (vind ik met kinderen veel fijner dan dat gewacht op vliegvelden op onmogelijke tijden). En hoewel wij eigenlijk ook echt geen campingvangers zijn, moet ik zeggen dat in een ruime stacaravan of huisje op een luxe camping verblijven met kinderen eigenlijk toch wel leuk is. Zo lekker dat ze de hele dag lekker buiten kunnen spelen. Wij hebben bijvoorbeeld eens op Altomincio Familypark gezeten, rond het Gardameer, was echt heel leuk. Hotels vind ik met kinderen onhandig, dan zou ik eerder een appartement kiezen.

    Spanje vind ik met kinderen ook top, zo kindvriendelijk allemaal, veel leuks te doen, mooie stranden en vrijwel altijd lekker weer. Een mooie camping vond ik Playa Montroig.

    Ook een favoriet van ons, voor een weekje tussendoor: Duitsland! Echt een prachtig land: mooie bossen, wildparken, kastelen, supervriendelijke, beleefde mensen. Landal Hochwald vind ik daar een aanrader.

    Zelf nog niet geweest, maar wel vaak doorheen gereisd en daardoor hoog op mijn verlanglijstje: Oostenrijk. Echt adembenemend mooi daar.

    Wil je toch echt vliegen? Dan vind ik Griekenland heel leuk! Rhodos, Kos, Corfu, Samos, allemaal leuk.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  6. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw

    Welk hotel hebben jullie gekozen in Turkije? Het aanbod is zó groot, ik zie door de bomen het bos niet meer..
     
  7. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.271
    19.023
    113
    Marokko vond ik juist wel een heel mooi vakantieland.
     
  8. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.322
    1.054
    113
    Club kastalia in konakli
     
    zigzag vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina