Inspiratie gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelie, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Ik ben dus vandaag geslaagd bij Bonprix :)

    En weet je dat ik niet zou weten wat een chino is :roflmao: Zoveel verstand heb ik van kleding.

    King Louie ga ik deze week nog even kijken, want ben nog niet geslaagd voor jurkjes.
     
    NiekeKris vindt dit leuk.
  2. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Rue de Femme zag ik een onwijs leuke jumpsuit voorbij komen toen ik de pagina opende. Kon ik 'm op de site toch niet meer terugvinden. Zonde.

    Summum heb ik al wel mooie dingen gezien. Daar ga ik zeker wat dingen bestellen nog. Ziet er uit als goede kwaliteit dus daar wil ik vooral wat basisstukken kopen.
     
    Claprose vindt dit leuk.
  3. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    maar heb je wel lievelingskleding / iets waarvan je weet dat het goed staat? Of een kleur die je goed doet? Dan is dat iig al een vertrekpunt!
     
  4. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    In principe kan ik met mijn figuur eigenlijk alles hebben, dus dat is makkelijk. Momenteel heb ik niet echt lievelingskleding. Heb weinig geshopt sinds begin van mijn zwangerschap, dus ben inmiddels wel op mijn gehele kledingkast uitgekeken. En momenteel leef ik veel in lockdownkleding Dat wil zeggen, gemakkelijk zittend en niet echt om over naar huis te schrijven. Zodra ik de deur uit moet schiet ik even een skinny jeans aan. Maar ook die dingen ben ik beu. Voorheen hield ik ook van mooie colberts. Maar ja, lekker zitten doen ze niet en thuis gaat dat als eerste uit, dus daar ben ik zeker niet naar op zoek.
     
  5. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.644
    1.286
    113
    Leuk!!

    Bovenstaande en daarbij: sommige dingen van Claudia Sträter (de moderne zeg maar, super fijne kwaliteit), sommige van Nikkie (de wat nettere), French Connection voor naar het werk, Tommy Hilfiger voor casual en Tramontana voor jurkjes.
     
    Claprose vindt dit leuk.
  6. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Heb je dat Bonprix al binnen? Ik heb er één keer besteld maar vond de kwaliteit zo beroerd. Snel weer terug gestuurd en nooit meer naar die website gekeken!

    Penn & Ink is misschien ook nog wat voor je. Gekleurde jurkjes, probeer Freebird eens. Phase 8 en Fabienne Chapot ook mooi spul.
     
  7. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.172
    6.697
    113
    Vrouw
    Ik bestel vrijwel alles via next direct tegenwoordig. Zij hebben namelijk een tall lijn, en dat heb ik nodig. Scheelt dan meteen dat de keuze minder groot is ;)
     
  8. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Ik vond er inderdaad ook veel flutspul tussenzitten. Heb dan ook alleen dingen besteld die er kwalitatief goed uitzagen. Maar wie weet moet ik ook alles terugsturen, krijg ik nog minder zin in internetshoppen.
    Ik ga die sites van jou eens bekijken, dank je wel.
     
  9. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.969
    3.059
    113
    Vrouw
    In Veghel zit een trendstore met hele leuke merkjes. Daar slaag ik eigenlijk altijd. (Hoop dat dit geen reclame maken is en anders sorry!) In Oisterwijk zit een wat duurdere boetiek met onder andere merken als Dante 6 en Freebird. Heb er recent een rode sweater van Dante gekocht en woon daar in. Daarnaast staat een van hun nieuwste jurkjes (Cezanne) op mijn wishlist. Freebird jurkjes vind ik super tof.

    Qua inspiratie: ik heb geïnvesteerd in een paar kwalitatief goede basis items zoals een leren jackje van Goosecraft, een paar mooie dikke vesten en mooie truien en die draag ik dan met jurkjes.
     

Deel Deze Pagina