Hoi, Onze zoon (2,5) heeft een volle bos haar. Ik hou erg van (half) lang haar bij jongens. Zeker als het een beetje kak is . Het lukt me maar niet om bij de kapper zo'n kapsel voor elkaar te krijgen. Er gaat altijd teveel vanaf. Zo'n korte pony en die willen ze ook nog met happen eruit want anders is het teveel bloempot. En ik hou eigenlijk meer van bloempot/netjes dan van ongelijk en happen eruit. Ik ben dus eigenlijk nooit echt blij met wat ze ervan maken. Op internet kan ik ook geen mooie foto's vinden van leuke kapsels voor jongens. Ik ben dus op zoek naar inspiratie. Het liefst een foto die ik mee kan nemen naar de kapper . Wie wil het halflange kapsel van haar zoontje laten zien? Of heeft op internet wel zo'n soort plaatje gevonden? Bedankt alvast!
Mijn kapster begrijpt t heel goed, maar ze is niet goedkoop haha!ik heb wel leuke plaatjes gevonden onlangs via Google...jongenskapsel peuter intikken!
Via m'n telefoon, dus even een beetje onhandig met een likje naar een ander onderwerp, maar dit is het kapsel van mijn zoontje (het zit daar wel een beetje verwilderd door het ravotten in het bos ): http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/393575-foto-bewerken-wie-wil-helpen.html
Linda86, wauw! Knappe jongen! En heel gaaf zijn haar! Dat zou ik ook wel erg leuk vinden! Hoe zit het aan de achterkant? Dat vind ik nog het lastigste. Mukkie, ook bedankt! Het levert wel een paar leuke plaatjes op. Ik vind het vooral altijd lastig aan de achterkant en zijkant en dat staat er helaas vaak niet op.