Er zijn leuke namen voorbij gekomen maar de naam zit er nog niet tussen. Jerom(e) vind ik erg leuk en zal op het lijstje zetten. Luka(s) is ook leuk maar hoor je heel erg vaak. Alexander is mooi als tweede of derde naam maar niet als eerste (te lang). En Xavier zo heette een cavia van een neef. Het beestje is al overleden maar mijn man vindt Xavier voor altijd een naam voor een cavia. Zelf vind ik Mattia zo ontzettend leuk maar daar heb je dus de vierde Ma- te pakken (mijn man, Maxim en ik zijn alle drie Ma-....). Lastig...
Precies! Wij vinden Myron alleen als Mieron met de klemtoon op de O uitgesproken leuk. Maar veel mensen zeggen ook Mairon of Meiron met de klemtoon op de AI of EI en dat willen wij dus niet. Maar ik zou niet weten hoe je het kan voorkomen...
Ow ja, ik kende een Myron dat je uitsprak als Mairon. Hmm, hoe zou je het anders kunnen spellen. Miron vind je zeker niet zo leuk?
Miron vindt vooral mijn man wat minder. Maar vanwege vele twijfels is de naam al afgevallen. Wij blijven zoekende dus alle ideen zijn nog steeds van harte welkom!
ha, goed onderwerp Ik kijk ook even mee, voor een eventueel broertje voor Maxime. Ik vond Myron ook altijd heel leuk maar mijn man vindt het niet wat.