DL kan heerlijk kruipen! Maar soms heeft ze nog wat last van der reflux en kruipt vervolgens lekker door der spuugje heen als ik niet op tijd ben nu krijg ik de maillots niet goed schoon. Iemand een tip? Ik doe al twee schepjes wasverstekker in de was
De malliot met vlekkenspray inspuiten helpt bij mij meestal wel, ik ben zelf erg tevreden over de Becker vlekkenspray van de kruitvat, en het vlekkenspul van de biotex. Zijn het nou heel hardnekkige vlekken dan doe ik biotex in het voorwasvakje, daarmee krijg ik praktisch alles schoon.
Na het dragen meteen in een emmertje groene biotex zetten. Laten staan totdat het tijd is voor de was. Hier altijd een emmertje wasr vuile kleertjes gerust een paar dagen in staan.
Mja hier was vanish niet zo goed met de roze was Doe het weleens hoor.. Maar dan wel in de wasbak en daarna in de wasmachine. Maar niet alles met kleur kan tegen vanish en zou toch zonde zijn.
Ik ben erg te spreken over ossengalzeep!! Dat werkt alleen voordat het gewassen is. Dan maak ik de vlekken goed nat en de zeep ook en dan boenen maar krijg eigenlijk alles eruit!! Kost hooguit 1,50 bij de jumbo weet het niet meer precies wat het koste!! Is gewoon een blok en zit in een doosje staat bij de wasmiddelen!!