Zoals de titel al zegt we zijn opzoek naar een leuk Islamistische meisjes naam. Ik heb er al wel een paar,maar dacht wie weet heeft er iemand nog iets leuks Zelf hebben we : Lina & Djenna Brand los
Mooie namen zitten erbij idd en leuk dat de namen van je eigen kinderen erbij staan Thnxx vind Aasiya erg mooi ook,die zetten we erbij Ik was vergeten aan te geven,dat ik een naam zoek die ik zelf ook goed kan uitspreken en mijn familie. Ik ben namelijk Nederlands en bekeert en mijn man is van Marokkaanse kom af
Dat klopt idd,we zoeken dan ook echt een Islamistische naam Ik heb nog even de tijd om te zeuren haha
Lina is inderdaad een hele mooie naam! Andere Islamitische namen die ik mooi vind, en makkelijk uit te spreken, zijn Nur en Nisa.
Bij ons is het andersom qua afkomst haha. Namen die ik mooi vindt: Isra Yara Radia Selma Nisa maar betekent in het Marokkaans letterlijk vrouw. Kamilia Asala Amber Elisa Lina dina etc zijn echt typische Marokkaanse hypenamen maar elk kindje is uniek opzich. Succes ik weet hoe lastig het is met 2 culturen.
Ik blijf A.yla prachtig vinden Islah, spreek je jouw nickname ook zo uit? vroeg ik me nu al een tijdje af