Onze zoon van 18 maanden heeft een hele slang op de muur gemaakt met de wasco.. Heerlijk, afgelopen donderdag al de hele badkamer deur versiert en nu dus een muur.. Waar gaat dit naar toe, hij gaat steeds groter en meer tekenen.... Wat doen jullie aan jullie kids die ook overal tekenen? Oja , zijn zus was aan het kleuren en zonder dat ik het dus gezien heb heeft hij de wasco gepakt...
Wat een artistiek type . Hier ook zo'n kunstenaar, hij kleurt niet meer op muren en meubels omdat hem nu wel duidelijk is dat ik daar niet vrolijk van wordt, en dat hij het er niet makkelijk vanaf krijgt. Dat moet hij van mij namelijk zelf doen. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen, dan hem alleen kleurtjes geven waar jij bij bent, je dochter proberen te instrueren en hopen dat deze fase snel over is. Ik heb het toevallig met mijn zoon gisteren nog meegemaakt, helaas niet thuis..
Mijn zoon kleurt niet op de muren (nog niet) wel tref ik af en toe een tekening aan op de grond of op de keukenkastjes... tot nu toe heb ik dit alles er af kunnen krijgen met lotiondoekjes Ben er niet blij mee natuurlijk maar ook ik was net even niet in de buurt toen het gebeurde...
Hier ook een kleine picasso. Heeft op de salontafel getekend met watervaste stift (mijn man had een stift laten slingeren) en op de muur een mooi wascotekening. Ik was beide keren niet thuis. Mijn man was wel boos geworden maar of het heeft geholpen?? Wasco krijg je er trouwens makkelijk af met een gewone gum.
Thanks for the gum tip , ik ga die gelijk zo proberen.. Onze dochter heeft het nooit gedaan maar onze zoon gaat gewoon helemaal los overal!
Man en ik net druk geweest met de gum en het is er zo goed als af.... Gelukkig ! Echt super bedankt voor de tip het werkt echt en goed ook!!
Zoonlief tekent gelukkig alleen op zijn vel (en op zijn kleren als ik niet oplet). Zus weet dus dat ze de stiften na gebruik meteen moet opruimen, want van stift op zijn kleding word ik ook niet blij. En hij moet een kliederschort aan als hij gaat tekenen met stift of verf. Wat ik eraan doe: de regel alleen aan tafel wordt er gekleurd/getekend/geverfd en die handhaven! En er wordt niet mee rondgelopen zo voorkom je al veel !
Oh ja, mijn zoontje heeft ook eens op de deur getekend en op de tafel met pen. Lang leve die witte 'wonder'sponjes die je bij de Blokker en Action kunt kopen, die zijn echt ideaal als het gaat om het wegpoetsen van die krassen.