Welke kleur bank en welke kleur op de muur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Popidepi, 26 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Wij gaan binnenkort verhuizen en ik ben opzoek naar wat inspiratie/tips. Dus als jullie mij verder kunnen helpen, zou dat heel fijn zijn want ik ben gewoon niet zo goed in kleuren combineren :roflmao:
    Deze tafels hebben wij:
    eettafel_industrieel_iron_strong.jpg salontafel_industrieel_iron_strong.jpg
    En deze pvc tegel vloer gaan we leggen:
    123-2.jpg 123-1.jpg 123.jpg
    Deze plisse gordijnen nemen we waarschijnlijk:
    Screenshot_20171121-201254.png
    Al twijfelde ik ook aan deze jaloeziën vind ze suuuuuper gaaf maar misschien té zwart? (Alles bij elkaar te donker?)
    Screenshot_20171121-202848.png
    Prijs heb ik er niet express bij laten staan maar is gewoon toevallig een screenshot die ik eens gemaakt heb.

Maargoed. Nu komt het dus, kleuren combineren.
    Ik zou zelf heel graag een donkerblauwe muur willen. Vind dat echt een gave kleur.
    Zoiets als dit:
    kleur-muur-1-blauw.jpg
    Maar stel we doen die kleur, wat voor kleur bank zouden we er dan bij kunnen doen?

Sorry als het door de vele foto's een beetje een rommelig bericht geworden is haha maar probeer een beetje een impressie te geven.
    Ik had ook deze blauwe Ikea bank gezien maar heb het idee dat dat gaat vloeken met de blauwe kleur muur?
    Screenshot_20171121-161253.png
    Echt alle tips zijn welkom! Dus ook een andere kleur muur, andere kleur bank, noem het maar op! (Behalve oranje aub:roflmao:)
    Enige wat vast staat zijn de tafels en de vloer.
    Alvast bedankt!!

2. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    eglo-tafellamp-zwart-9002759941925.jpg
    O en de lamp links op de foto hangt boven onze eettafel. Ik hou dus van zwart, maar wil dus ook niet dat het 1 donker zwart gat wordt. En mij kennende gaat dat gebeuren:roflmao:

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bij blauwe muur een cognackleurige bank.

Bij een blauwe bank een okerkleurige muur.

Manque vindt dit leuk.
  4. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik vind het eerlijk gezegd leuk gecombineerd!
    Zou voor een andere kleur bank kijken lichtgrijs misschien en dan met leuke kussens en plaid ofzo. Maja soms met kinderen he..

Die blauwe bank tegen een lichtere kleur muur. En dan een zelfde soort blauwe zoeken qua verf en die op een andere muur

Cognac kleur bank ook mooi en dan een iets lichtere tint blauw. Deze blauw is erg mooi maar ben bang dat het dan erg donker word allemaal

5. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    20171126_211933.jpg
    Ik heb even de plattegrond erbij gepakt en (Niet op schaal) de meubels erop gezet en de muur rechts blauw gemaakt, die willen we gaan verven.

6. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Ik zou niet donkerblauw doen bij de grijze vloer. Op het plaatje dat je erbij hebt gezet staat een houten vloer. Ik denk dat het te donker en koud wordt in combi met de grijze vloer.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.641
    5.667
    113
    Ik vind het al erg leuk gecombineerd. Alleen de bank vind ik te donker.... zou eerder grijs of beige doen.

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ik vind het een erg donkere bedoeling..
    Ik zou echt een kleur nemen die eruit springt! Blauw leuk ! Maar misschien tint lichter zodat hij niet zo donker is en teveel op al het grijs lijkt ?

Deel Deze Pagina