Bevalt goed! Stuk meer auto dan bijv een Aygo. Stoelen zitten goed en bij de Aygo of C1 glijd je bij een bocht zo van je stoel af en is bij een coty go niet. Kofferbak niet ruim genoeg voor een kinderwagen. Doe ik vaak op bijrijdersstoel of op de achterbank. Een autostoel achter de rijder past niet bij ons. Te weinig ruimte. Maar vinden het een fijn autootje! Rijdt ook nog een super zuinig
Kinderwagen mag gewoon op achterbank. Rij nu in een matiz en gooi m ook op de achterbank. Stoel achter bestuurder past niet dus, maar wel aan de passagierskant? Of zit vriend dan met zn 1.85 met zn benen in zn nek Nu zit ie niet vaak bij mij in de auto, en ik wil sowieso een klein autootje, zoals de city go, picanto of i10.
Bugaboo donkey past hier in de achterbak. En 2 autostoeltjes passen ook. Ook in combinatie met de bugaboo.
Kofferbak dus best ruim. Ik heb een wandelwagen die niet zo compact is, past nu wel in mn achterbak, maar moet er een wiel af. Dus uit gemakzucht gooi ik m op de achterbank, haha. Meestal nu de buggy mee. Wij gaan geen tweede kindje krijgen, maar dus ruim genoeg dan 👍
Ik vind het wel meer een auto voor 'erbij', zou er liever niet 1000 km mee willen rijden naar Italie bijvoorbeeld. En je moet er geen 130/140 mee willen rijden Verder wat ik zei is het een prima auto.
Haha, met mijn Matiz ook niet goed te doen, harder dan 120. Het is niet 'voor erbij', (ik rij 20.000 per jaar) maar ik wil gewoon niet veel geld kwijt zijn aan een auto en onderhoud. Ik rij ermee naar werk, 20 km heen, 20 km terug en 1x per maand 1,5 uur naar Brabant. Verder gewoon stukjes in de buurt zeg maar. Maar ben nu ook gewend aan een kleine auto, dus dat zal voor mij geen probleem zijn.
Daar is de auto top voor. Ga je zeker geen spijt van krijgen!!! Hier gebruiken we de auto voor woon werk verkeer en grotere afstanden nemen we de andere auto.