Wonderbaby. We noemen haar dan Libelle maar zal vaak afgekort worden als Libel wat ik ook heel leuk vindt klinken. Ik denk echt dat dit de naam wordt! Mn man raakt er ook steeds meer van overtuigt. Ik hou wel van een beetje een aparte naam! En deze is goed uit te spreken en makkelijk te schijven...
Ik vind Libel wel een mooi enaam, ik hou daar ook wel van. Onze dochter is ook vernoemd naar een boom en ik heb enkel leuke reacties gehad. Als jullie dit DE naam vinden, DOEN!
Meintje. Ik ben heel blij dat er toch meiden zijn die het direct een leuke naam vinden. Ik ben zo blij dat we nu de naam hebben gevonden. Je weet nooit wat je nog meer tegenkomt maar nu zeg ik we doen deze...
Blijft lastig, voor mij springt er ook niet echt iets uit. Vind Annabel trouwens wel wat hebben. Maar meid als jullie Libelle mooi vinden zou ik zeggen, doen!
Ok. Ik moet er nog steeds HEEL erg aan wennen maaar ik begin de naam te waarderen. Alhoewel ik dan Libel mooier vind klinken dan Libel le.
't is even wennen omdat je die naam niet veel hoort. Maar ik hou dan wel weer van namen die je niet veel hoort. Als jullie er beiden achter staan, gewoon doen! mochten mensen het niet meteen mooi vinden, dan wennen ze er vaak ook nog wel aan.
Mooi dat jullie het eens zijn over Libel/Libelle! Aparte naam, leuk dat je het zelf verzonnen hebt! Persoonlijk ben ik bang voor libellen en zou m'n kind daarom ook niet zo noemen haha!