Ik ook al heb ik nooit op mijn tenen mega lichte of hele donkere lak (en wel eens op m’n handen). Voeten houd ik het liefst gewoon neutraal. Al doe ik dat wel zelf en lat ik dat niet doen.
Bekijk bijlage 749072 moet ff wennen maar ik vind het wel een tof kleurtje voor de komende vakantie in zuid Italië
Dag 5! Een record haha. Het zit nog goed. Pink gellak rubber base dreamy Pink. Ik heb na elke nagel lakken het even 10 sec gedroogd voor ik door ging, lijkt tnt te werken! Benieuwd hoelang het blijft zitten. Tnt 3-5 dgn en dan kwam het los..
Ik ga komende week een midweek weg en moest een kleur kiezen waarbij ik genoeg outfits kan passen. Nou heb ik best wel wat groen tint kleding stukken, dus het werden ook groene nagels Een prachtige holografische kleur groen, en dan nog een bijpassende groen, en goud. In de zon zijn die holografische shimmeringen echt zo prachtig!
Ik kon niet meer wachten op de nagelstyliste, na 6 weken, dus zelf gedaan met polygel. Redelijk voor een 1e keer. Waren 2 nagels afgebroken ook, wijsvinger en middelvinger.
Ik krijg het dus echt niet voor elkaar met polygel Alles word 1 grote plakboel en zodra ik ga vijlen breekt het af
Van aliexpress, iets met limegirl. Heb voor 34 euro hele set. Elektrische vijl, gellak, polygel, versieringen, lamp alles. En binnen 4 dagen binnen vanuit frankrijk.
Ahh die heb ik ook ja! Doet het bij mij ook goed, maar kon t in Nederland zelf nog niet echt vinden voor eventuele snelle refill rubes dus vandaar dat ik benieuwd waar jij t vandaan had haha! Woensdag ga ik weer een nieuw setje zetten, ben er nog niet uit welke kleur/wat, nog even Pinteresten
Heb je wel een goede slip solution? Die moet het plakken voorkomen op het kwastje. Als het breekt met vijlen heb je het wss te dun gedaan.
Ik word altijd heel hebberig van mooie nagels hier. Weet niet waarvoor precies maar ik vind mooie nagels zo leuk om naar te kijken!