Als je rood mooi vind dan ga je voor rood. Ik vind dat bij getinte handen ook wel goed staan of eens iets fel van kleur?
Heel mooi. Ik was eens aan het googlen en zag de volgende kleuren bij iets bruinere handen en dacht aan u .
Die knalroze en oranje heb ik al een keer gehad. Die staan heel mooi inderdaad. Die lichtroze ga ik nog eens proberen. Thanxxx
Wat een leuk topic! Hier loop ik nooooit zonder nagellak. Tenen doe ik zelf met gellak(heb een lamp en alle benodigdheden) en nagels iedere 3 weken bij de salon. Heel lang gehad en nu overgestapt op solar sinds een paar maanden. Voor mijn tenen overigens striplac van allessandro. Niet zo'n vreselijk gedoe met eraf halen en blijft zeker een week of 4 keurig zitten. Teennagels groeien super langzaam. Ik had pastel groen met een witte ring vinger en een flamingo erop. Nu ben ik voor dit gegaan:
Ik kies vaak voor lichter. Ga er altijd heen met wilde plannen maar als ik daar zit...kies ik weer voor veilig.
Maar dat heb ik juist met heel donker. Totdat ik het een keer probeer met de instelling: bevalt het niet, dan doe ik het de volgende keer gewoon niet meer. Als ik het spuuglelijk zou vinden dan zou ik het er ook nog eerder af kunnen laten halen maar dat is wel zonde van de 35€ die ik ervoor betaal..
Lekker had een weekje essie yummie op en na het er af halen heel mijn wijsvingers naar de haaien ... iedere keer bladerd het nagelbed zelf helemaal ... waardoor komt dit?