Alleen zou ik nog strakker langs mn nagelriemen kunnen lakken.. maar dat vind k echt lastig hoor. Iemand daar tips voor?
Dan heb je denk ik ook gewoon geluk hoe t op jou nagels pakt/blijft zitten Bij de nieuwe generatie komt er bij mij namelijk veel sneller lucht onder dan bij de oude, en ik doe het toch echt op dezelfde manier/werkwijze erop. Gezien het aantal klachten denk ik niet dat het overdreven is, ik ben namelijk laaaaaaang niet de enige die is overgestapt op andere merken. In die Facebook groep zie je de ene na de andere set te koop staan.
Ook weer een knal kleurtje! Ibiza pink (oude generatie PG ) met een Ali express glitterlakje op de ringvinger.
Ik druk mn kwastje plat op het midden van mn nagel en beweeg dan met de randen van het kwastje langs m'n nagelriemen. Je kan ook een klein penseeltje pakken & daarmee langs de nagelriemen gaan
Je bent ook niet de enige die klaagt, maar daartegenover zijn nog steeds een hooooop mensen wel tevreden. Tussen de te koop postst staan nog steeds veel meer mensen die gewoon hun setje posten. En dus blijf ik bij mijn standpunt dat er niks mis is met PG.
Ga ik denk k ook proberen. Lekker hobbt, blijf kopen hahaha. Maak je die daarna schoon met wat remover?
Ik veeg ze af aan een vochtig watje. Wat ik bv al heb gebruikt om mijn nagels schoon te maken. Meestal is dat alcohol.
Gisteren weer een fris kleurtje laten zetten (met biab eronder). Alleen mijn nagelstylist doet helaas geen teennagels meer, dus nu ben ik op zoek naar fijne thuisproducten voor gellak. ik heb nog wat (oude, zeker 3 jaar niet gebruikt) spullen van pink gellac staan. Maar die kwaliteit schijnt enorm achteruit gegaan te zijn? iemand tips voor fijne merken?
Holografische kleur ‘orange juicy’ van pns. Die holografische kleuren zijn zo mooi in de zon. Dit is een oranjerode kleur, met een beetje een roze gloed in de shimmers.
Ik ben nieuw in gellak wereld en na een paar oefenpogingen blijft pink Gellac de laatste 2 x prima zitten!
Vandaag 3 nieuwe kleurtjes, 1 mermaid poeder en 1 glitter poeder gekocht. En deze keer ook verlengd met tips. Op de wijsvingers zit de mermaid poeder eroverheen.
Ja polygel is soort acryl/gel combi. Daarmee vul je ook op net als een nagelstyliste dat doet. Set van ali bevalt prima