Ohhh ik zat me toevallig net af te vragen of babyboom ook met kleurtjes kon. Heel gaaf! Volgende week weer naar de salon. Misschien doe ik ook keer zoiets!
Hahaha nee ik ben zelf echt een kneus met nagellak. Ga iedere vier weken naar de salon. Kost wat maar dan heb je ook wat en het is voor mij ook even een beetje schaarse me-time.
Zoek op instagram oid eens op #colorboom dan krijg je de mooiste combi’s. Heb zelf ook weleens zulke sets gehad (vast in dit topic ergens terug te vinden) en werd er altijd heel vrolijk van.
Nou de groene nagels was ik toch wel snel zat. En de tweede kans die de PNS peel off base kreeg is inmiddels ook verlopen. Ik heb meerdere keren een nagel over moeten doen. Dus nu weer terug bij de peel base van PG en Amazing Pink op mijn nagels. Super toffe kleur met een hele mooie paarse shimmer.
Wonderfull blue met aan iedere hand een nagel "white-met-een-of-andere-lastig-te-onthouden-naam" net daarover heen een grove blauwe glitter Ben er echt heel blij mee
Tot nu toe stille meelezer Veel mooie nagels gezien! Ik heb een set van Pink Gellac gekocht (aangevuld met PG via mp) en ben t aan t proberen. Hier Rosy Pink en Diamant Silver en wit lakje van Alie. Moeilijk om echt netjes te krijgen, maar steeds ietsje beter.