Hier moet ik het eraf halen. Had licht en een beetje transparant. Maar mijn stylist is op vakantie dus ik mag zelf aan de slag met verwijderen. Pas in aug weer nieuwe afspraak. Zit nu dipping powder te overwegen.
Ja ik ga over 2 weken weer vlak voor mijn vakantie. Ik denk dat ik heel saai, hetzelfde doe. Vind het zo leuk zomers!
Had gisteren een heel druk hoofd, dus heb om 23u m'n nagels nog gedaan Een kleur van Lennox Lynn, geen idee welk nummer.
Morgen op vakantie dus vandaag nog even snel mijn nagels gedaan. Nagels gekortwiekt, zodat mocht er een nagel loslaten ik er minder last van heb. Het is een cateye, maar dan heb ik geen magneet gebruikt, zodat het afhankelijk van lichtval een roze/oranje kleur heeft.
Zit nu echt te twijfelen of ik ook PG zal aanschaffen om het zelf thuis te doen. Als ik dat bekijk: de meest uitgebreide starterset is 140€. Ik betaal elke 3 weken 41 euro.. dat heb je er dus echt zo uit. Ik ben alleen niet zo heel handig en volgens mij kan ik het met links echt gewoon níet. Ook beetje stom als ik het niet netjes kan aanbrengen…
Kwestie van oefenen. En ik gebruik voor de randjes sinds kort een fineliner kwastje. Ik word er echt steeds beter in. Kijk anders evt ook eens naar een startersset van Bo Nails. Heel fijn merk en goedkoper dan PG.
Je wordt er op den duur echt veel handiger in hoor! Je moet er wel even tijd voor maken en rustig aan kunnen doen, ook dat gaat dan uiteindelijk ook steeds sneller.