Oh ik hou van mat! Hier ook al een paar x gehad. Hier baal ik. Heb dus alle EK stickers van het raam hier zitten krabben en daarbij dus ook een duim beschadigd en ja, met die lichte lak zie je dat heel goed. Dikke kans dat ie gaat afbladderen nog maargoed. Volgende week bij thuiskomst maar even kijken hoe of wat. De 12e zou ik weer een nieuwe set krijgen. Duurt nog wel even maar de rest zit nog zo mooi. En volgende week ook naar de kapper voor - ik denk - heeeeeel veel highlights. Wil geleidelijk aan van diep donkerbruin naar ash - mushroom - brown. Al zeg ik het zelf maar die ultra koele bruine tint staat me enorm goed ook al vindt het gros van het forum dit een enorm saaie kleur. Maar dit gaat echt in 6 sessies gebeuren ofzo en het moeten wel natuurlijke overgangen zijn dus daarom ga ik gewoon telkens voor heel veel highlights en bekijk ik per keer met de stylist hoeveel we maximaal kunnen oplichten met zo min mogelijk schade!
Hoi! Leuk topic. Ik zie hem nu voor het eerst. Ik zie prachtige handen voorbij komen! Stiekem jaloers op jullie mooie slanke handen, ik heb van die worsten vingers haha! Ik heb altijd nagels gebeten en daardoor ook kapotte randen, sinds ik gellak doe wordt dit beter.. ik ben er pas kort geleden mee begonnen. Doen jullie wel eens zelf gellak op? Ik heb vandaag voor het eerst een poging gewaagd….. jeetje nog best moeilijk haha! Zie foto voor resultaat. Oefenen baart kunst hopelijk. Straks erg lang verlof dus dan kan ik oefenen
Dat is echt heeeel balen. Verliezen op het EK is al erg genoeg, als je nagels dan nog beschadigen is het einde helemaal zoek
Ik doe het altijd zelf! Even kleine tip bij je duim heb je denk ik net wat te dik erop gedaan, waardoor het dan wat gaat schuiven als je je andere vingers doet. Vooral met de kleur gebeurt dat snel, je kan beter 3 dunne laagjes doen dan bijv 2 dikke.
Even een vraagje. Ik zit erover te denken om pink gellac aan te schaffen, maar ik zie zo op tegen het eraf halen. Moet je dan alles eraf vijlen? En beschadigen je nagels dan niet heel erg? nu gebruik ik gewone nagellak, die moet elke 3/4 dagen opnieuw. Even gedoe, maar is wel snel gebeurd. Is gellac echt beter en ook goed voor je nagels?
Mijn nagels zagen er nooit uit nadat de gellak eraf was. Heb laatst striplac voor eerst gebruikt en dat vind ik ideaal, los van uitgroei heeft het 2 weken strak erop gezeten en was het er binnen een minuutje af.
Mooi! Mijn voorkomen vind ik zelf al gauw te ‘streng’ voor pastel maar deze lengte en kleuren, prachtig! Heb nu al m’n ideeën voor de volgende twee sets klaar 7 augustus gaan we festivallen dus volgende ronde worden het neonkleurtjes en 20 augustus is ons I’tje jarig dus dan wil ik een regenboogset (zijn naam betekent ‘regenboog’). Ik zal wel een rare zijn zeker met m’n ‘extreme’ keuzes.
Ik heb ook pink Gellac. Ik gebruik nu de Peel off versie. De gewone kreeg ik met geen mogelijkheid van m’n nagels. Ook contact gehad met pink Gellac, maar kennelijk hecht het op m’n nagels te goed. Ik vind de Peel off echt ideaal, kan ik wat vaker van kleur wisselen en toch blijft het langer mooi dan gewone nagellak. Je bent alleen wel zo een uur bezig met nagels in model vijlen, aanbrengen van alle laagjes enz.
van cco illusions Alleen ziet hij er op de site zo anders uit. Ik durf geen garantie te geven.. kleurcode klopt maar ik vind het totaal niet lijken op mijn flesje
Gellac blijft bij mij zo’n 2 weken zitten. Als ik dan watjes met aceton en aluminium folie erover 10 minuten laat weken heb ik het er redelijk snel vanaf door met een brokkenpootje het eraf te schrapen
Vanavond net weer mijn nagels laten doen. Normaal ga ik, ivm met mijn werk, nooit voor zo'n heftige kleur. Maar aangezien ik bijna vakantie heb vond ik het nu wel een keer leuk.