Weer even geleden dat ik wat geplaatst heb, kon de tijd/rust even niet vinden door onze nieuwe puppy Donkere taupe kleur met een gouden cateye erop. Cateye blijft moeilijk op de foto te zetten, heb 2 foto's in 2 verschillende hoeken gemaakt zodat je t iig een beetje ziet qua effect. Edit: jeeetje kwaliteit van de foto's gaat wel heel hard achteruit zie ik nu na uploaden
Hier ook weer eens m’n nagels gedaan met een nieuw kleurtje. Zoiets had ik al eerder ooit jaren geleden laten doen en kon zoiets soorts gelijks niet meer vinden. Is groen paars hangt net er vanaf hoe het licht is wat er op valt.
Maar je kan gewoon een wattenschijfje nemen die in vieren knippen in de aceton dopen en deze op aluminium folie leggen en die op je vinger doen. Net zo makkelijk en kost heel wat minder. Zo heb ik dat altijd gedaan, toen ik begon met zelf gellak te doen kon je die dingen niet eens kopen
Succes! Ik kreeg het niet voor elkaar. Gepruts. Ze maken een soort bolletje ook en dan moet je zo zigzaggen en op de kop en weet ik veel wat
Net een nieuwe set gezet. Maar mensen: wat een doffe ellende dit keer... Het bleef niet zitten! Iedere keer na het uitharden, kon ik delen van de lak én topcoat er zo weer afvegen met de cleanser. Bleef totaal niet zitten. Waardeloos Kleur is dramatic red van pink gellac.
Even een vraagje aan de kenners Ik zoek een (rode tint) nagellak die óók zonder uv-lamp kan. Ik wil mijn teennagels in dezelfde kleur als mijn nagels lakken alleen wil ik voor mijn tenen niet de hele toestand van basis, lak, lamp enz. Bestaat zo’n combinatie?
Volgens mij heb je bijv van CND naast de shellac versies ook de ‘gewone’ lakken die tot 7 dagen mooi zouden blijven zitten. Even op de site kijken!
Dankjewel, dan ga ik daar even kijken! Ik vind het wel leuk als de kleur hetzelfde is komende vakantie.