Inspiratie nagels

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 25 mrt 2021.

  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Bekijk bijlage 695167 Bekijk bijlage 695168
    ik heb deze in mijn mandje zitten..
    de onderste lijkt op de lak die ik nu op mijn teennagels heb zitten. Als ik hem koop neem ik mijn hele set mee op vakantie zodat ik het daar kan bijwerken :p

    die bovenste lijkt een beetje een vieze kleur zie ik nu :| Hahah maar hij is in het echt heel mooi!
     
    Chechi en NiVa0230 vinden dit leuk.
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Oké niet helemaal wat jullie zeiden maar voor mij is dit heel wat :roflmao:
    Ben net geweest :D
    Misschien volgende keer nog een tandje lichter :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Chechi, Siepie85 en suus1983 vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja leuk hoor! :thumup::thumup:
     
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik moet er volgende keer wel rekening mee houden dat de kleur op mijn nagels donkerder wordt dan op het voorbeeld. Daar was het vrij licht en dit is niet de eerste keer dat ik daar ingetrapt ben. Ik had een keer donkerrood en op mijn nagels was het bijna zwart. Anyway: eerste stap is gezet :p
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. johanna3

    johanna3 Actief lid

    12 mei 2021
    355
    315
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    Aankomende week heb ik een afspraak staan bij een nagelstyliste om mijn nagels te laten doen. Geen idee nog wat het gaat worden; acrylnagels, gelnagels of gelpolish. Maar nu vraag ik mij dus af of dit wel mag tijdens een zwangerschap? Op internet kom ik verder ook niet veel wijzer. Wellicht dat iemand van jullie hier antwoord op weet?
     
  6. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.481
    6.168
    113
    Het mag wel, het kan alleen voorkomen dat de nagels niet goed hechten.
     
    Chechi en johanna3 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zie mijn banner. ;) Ik ben behoorlijk zwanger en laat ook altijd m’n nagels doen. Wel Shellac op m’n eigen nagels. Ik heb geen kunst nagels. :)
     
    Chechi en johanna3 vinden dit leuk.
  8. johanna3

    johanna3 Actief lid

    12 mei 2021
    355
    315
    63
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Ik zie dat mijn nagelstyliste ook met Shellac werkt, denk dat ik daar dan ook het beste voor kan kiezen. Mijn eigen nagels zijn nu ook mooi lang en stevig. Lang leve de zwangerschap!! :D Normaal gesproken breken ze altijd af bij mij.
     
  9. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Waar je vooral rekening mee moet houden is dat je nagels veel sneller groeien als je zwanger bent. Dus je moet eerder voor nieuwe gaan. Ik doe het altijd zelf dus met beide zwangerschappen m’n nagels niet gedaan hehe. Had geen zin om elke 1,5 week het te moeten doen.
     
    johanna3 vindt dit leuk.
  10. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.692
    7.738
    113
    Vrouw
    Even een vrolijk kleurtje zelf erover heen gedaan. Vrijdag weer voor een nieuw setje acryl. Dit was structuurgel maar is toch niet iets voor mij, krijg er lucht onder. Dus om te voorkomen dat ik ga pulken, even een lakje erover ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Iertje81, Chechi, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja dit kan maar hoeft niet. Mijn nagels groeien normaal. Maar wel in de zomer sneller.

    Houd er wel rekening mee dat je nagels steviger lijken door alle lagen lak die erop zitten. Als je nagels bijvoorbeeld snel splijten of afbreken dan kan het echt een uitkomst zijn. Ligt ook aan de base want de normale basecoat lijkt goed te hechten maar komt er vaak na een week in z’n geheel toch alweer af zetten. Kan idd te maken hebben met zwangerschap maar hoeft niet. Nu heb ik vaak een tweevoudige base (een vuller en een hechter) en die hecht echt heel goed!

    Maar als je het er dan weer af haalt, dan heb je feitelijk gewoon je nagels in oude toestand terug. Niets mis mee. Ik doe het eens in de zoveel tijd - even niks. En dan vaak in de zomer zodat ze snel groeien. En dan ga ik als een gek met olie in de weer om de nagelriemen en het nagelbed niet uit te laten drogen en dat helpt wel. zeker als je je nagels kort houdt. Maar ik bezwijk toch vaak. Vind Shellac zo leuk. Ik laat het wel doen want heb echt geen zin en geduld om het zelf te doen :p Maar laat je niet misleiden als er door iemand beweerd wordt dat het je nagels zelf versterkt want dat is niet zo.
     
    johanna3 vindt dit leuk.
  12. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Mijn nagels zijn eindelijk weer mooi lang gegroeid, dus er kon een mooi kleurtje op! Ik vind 'm iets te' degelijk' dus binnenkort moet het iets feller/zomerser qua kleur!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Iertje81, Malbec en suus1983 vinden dit leuk.
  13. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Hier weer een nieuwe roze tint. Dit keer Florida Pink
     
    KleineLai, Chechi, Iertje81 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.369
    554
    113
    Vrouw
    Ik heb deze keer weer babyboom met een waterfolie.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lies1611 en Chechi vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhhh leuk! Dan vind jij hot pop pink van CND denk ik ook leuk. Zoek maar eens op. Die wil ik na de bevalling ook zeker nog een keer
     
  16. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Hier ook zwanger! Ik doe zelf gellak, kan geen kwaad. Alleen kan het er sneller af gaan ed.
     
    johanna3 vindt dit leuk.
  17. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Oh ja die vind ik ook mooi!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    2782F601-E0FC-4A5B-ABD4-0AE9DBF95681.jpeg Een nieuwe week, een nieuw kleurtje.
    Deze gaat op mijn favoriete lijstje, een hele mooie nude tint.
     
    Chechi vindt dit leuk.
  19. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Super schattig, gisteren is m’n verlof in gegaan en heeft m’n vriend als cadeautje nagellak gekocht met wat essentials zoals vijl en handcreme. Hij heeft alleen geen flauw idee dat ik gellak gebruik, dus hij heeft normale nagellak gekocht. Toch maar eens Googled of ik het niet alsnog kan gebruiken; jawel hoor met een soort sandwich methode! De base van gellak, gewone nagellak en dan laten drogen, topcoat van gellak. Best leuk geworden! Moet wel zeggen dat gellak wel een stuk fijner lakt, maar dat mag de pret niet drukken. Het is best goed gelukt. Ik ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Gewoon super lief van m! Hij heeft mooie kleurtjes uitgekozen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    NiVa0230 en Luna86 vinden dit leuk.
  20. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.692
    7.738
    113
    Vrouw
    Nieuw setje! :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Chechi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina