Had er uitgebreid de tijd voor vanavond Nude pink met nailart van verschillende kleuren blauw en gouden glitter.
Gisteren mn nagels weer laten doen. Voor de laatste keer een lekker zomers kleurtje,omdat we op vakantie gaan.
Oh dames, ik zit met mn been in t gips vanwege een gescheurde achillespees. Nou moet ik volgende week weer heen eigenlijk, maar dat gaat voorlopig niet lukken. Iemand tips hoe ik de gellak er zelf af krijg?
@Iertje81 roze ook iets v jou? Zelf ga ik de volgende keer denk ik voor asphalt (antraciet) of cuppa joe (zeer donkerbruin).
Wat hebben jullie allemaal nog mooie nagels als ze lang zijn zeg. Of laten jullie kunstnagels zetten? ikzelf doe nl enkel Shellac (2x basecoat, 2x kleur en 1x topcoat) maar dat zijn wel 5 lagen. Soms 6 als ik hem nog met een glitter wil.
-eerst de bovenste laag eraf vijlen. -watjes in nagellak remover dopen. -deze op je nagels doen en alluminulfolie erover heen, ongeveer 20min laten zitten -daarna er voorzichtig afkrabben
Ik heb die cuppa joe nu. Ik ben er op z’n zachtst gezegd helemaal niet blij mee Op het plaatje (en het handje in de salon) lijkt het erg mooi maar alle kleuren vallen bij mij een tint donkerder uit dus het is bijna zwart Nee nee. Ik ga morgen weer lekker voor rood. Daar voel ik me nog het meest prettig en sexy bij en dat kan ik nu wel gebruiken. Iemand tips voor mooi rood?