Nou ehhhh. Het is toch rood geworden. Ik ging opeens zo twijfelen Het lijkt vrij glanzend op de foto maar het is mat rood
Ik mag volgende week ook weer. heb afgelopen periode al 3 keer roze gehad (waaronder nu) dus dat wil ik nu echt totaal niet.
Prachtig. maar ik vind donkere nagels bij mij meestal wat minder mooi. Want dan heb ik echt hele dunne vingers (ik heb daar ooit negatieve opmerkingen over gehad en sindsdien let ik daar dus op)
Het valt wel mee hoor qua donker maar ik snap wat je bedoelt ermee. Rood kan trouwens niet iedereen hebben. Kijk je weleens Keuringsdienst van Waarde? Daar is zo’n meisje en die is über blank en die heeft altijd van die felle rode nagels. Staat een pietsie ordi. Vind ik
Up! Het is toch iets meer roze geworden dan ik dacht en voor de winter is het wel wat fel, maar toch wel blij mee. Past ook goed bij mijn truitje Van de zomer had ik ook roze maar dit is een andere roze met een beetje blauwe gloed erdoor. Op het voorbeeld handje was het minder ‘hard’ zeg maar.
Ik lees al een tijdje mee bij jullie maar nog geen reactie geplaatst. Ik ben op zoek naar een starter set voor gellak. Welk merk is goed om te nemen? Maximaal budget is €75,00
Ik ben zelf erg tevreden over Pinkgellak. Dan moet je voor 75 euro een eind komen. Ik heb zelf een lamp voor zo'n 20 euro bij bol.com besteld.
Vraagje! Ik wil mijn nagels laten doen maar zie door de bomen het bos niet meer. Mijn eigen nagels zijn erg zacht, dun en breken daardoor snel. Ik wil geen hele lange nagels, ik wil vooral gelijke en sterke nagels (met een leuk kleurtje) Wat voor soort nagels zou het beste voor mij zijn? En wat is een normale prijs? En hoevaak moet je ze bijwerken?