Mijne groeien echt mega snel. Dat is echt iets van de laatste maanden. Ik slik wel sinds een paar maanden vitamine voor huid/haar/nagels maar geen idee of dit hier echt door komt.
Totaal off topic hoor maar denken jullie, als jullie een foto maken van je handen ook weleens: Jezus wat worden m’n handen oud…
Zij werkt met nummers, dus geen idee. Als base en topcoat gebruikt ze Magnetic, voor de kleurtjes staan er verschillende flesjes. Maar hij lijkt wel op de Lipstick red van PinkGellac. Het is een felle rode kleur.
Ja ze zet ze wel strak naar achteren. Net de nagelriem vrij naar achteren drukken met zo'n bokkepootje en dan de lak. Blijkbaar groeien mijn nagels dus snel... Maar jullie vinden dit dus ook al wel veel uitgroei dus??
Vandaag mijn middag goed besteed. Mijn gel lakjes op een colour wheel gezet. Toch al best wat lakjes voor iemand die nog maar een paar weken zelf lakt
Erg he!!! En van al deze lakjes heb ik nog maar 4 gebruikt, omdat ik nog niet zolang ermee bezig ben. Maar ik hou er van om keuze te hebben. Heb daarnaast ook al verschillende glittertjes en pigment poeders en folie
Ja… Brrr. Ik mag ook weer vandaag. Ben inspiratieloos dus heb wat steekwoorden neergepend en geef m’n styliste verder carte blanche. Ben benieuwd waar ze mee komt haha!
Gisteren 2 nieuwe lakjes gekocht in wat minder standaard kleuren En heb van de week geknutseld met polygel maar ik weet niet of ik het fijn vind
Leuk topic! Ik heb deze er nu op. Ik ga iedere 3 weken naar de styliste. Zelf doen heb ik het geduld niet voor . Bekijk bijlage 734867
Noooooooo. Ik ben vorige week dinsdag geweest maar merk alweer dan mijn wijsvinger denk ik spoedig gaat loslaten. Heb tijdens de zwangerschap altijd door de hormonen een minder goede hechting. Balen. Ik hoef pas de 26e weer.. (hopelijk de laatste keer voor de bevalling want ik ga dan voor Pink leggings van CND).