Ja ik heb dus al een startersset maar ben beetje op zoek naar juist losse tubes.. lastig te vinden merk ik al! Alleen Ali express en Amazon hebben wel e.a.
Iemand die zelf de nagels doet hier ervaring mee? Werkt dat goed? Overweeg om m aan te schaffen, op youtube wel wat filmpjes van gezien.
Vind ik heel gaaf! Ik heb daar wat spullen voor besteld bij shellac. Ben benieuwd of ik dat zelf voor elkaar krijg
Net mijn nagels weer gedaan! Afgelopen tijd doe ik het elke week...gewoon omdat ik het zo leuk vind en dan weer een nieuw lakje wil proberen. Hobby loopt een beetje uit de hand En dan zijn er ook nog 6 nieuwe lakjes onderweg
Is een combinatie van pink gellac, indigo en een paar van venalisa. Heb gisteren nog wat zomer kleurtjes besteld, wat voor mijn gevoel mis ik nog wat zomers roze kleurtjes. Kleurtjes als groen, blauw, geel ben ik niet van.
Ik heb deze set toen gekocht bij Bol; https://www.bol.com/nl/p/meanail-gellak-cruelty-free-6-x-8ml-gel-nagellak-charmed-cat-eye/9200000121657395?referrer=socialshare_pdp_androidapp En ik gebruik dan gewoon de rubber base en shine topcoat van Pink. Werkt heel goed Ik doe vaak 1x laag kleur zonder magneet om de basis mooi te krijgen, daarna een laagje kleur en de magneet er 30 seconden boven houden. Ik doe max 2 nagels per keer en daarna in de lamp, anders lopen de magneetdeeltjes weer uit en mis je het effect.
Nou mijn derde set en dit keer cat’s eye uitgeprobeerd. Die lakjes kwamen vandaag binnen dus meteen uitgeprobeerd. Het lijkt al iets beter te gaan, maar vind het wel steeds een klus Onderkleur is 2 laagjes beautiful black van Pink Gellac en de cat’s eye is de Red Wine van Shellac. Ik heb toch ook maar de radiance collectie van PG aangeschaft en ben er ook zo blij mee. Die kleuren zijn echt prachtig!
Christmas-nails!!! Rood is zoooo niet mijn ding normaal Hier zie je de glitters ook in de rode lak, op de vorige foto lijkt het net effen rode lak...
@Bellybell Wat leuk! Ik kwam hier juist even gluren om alvast wat kerst inspiratie op te doen voor mijn nagels. Zijn er al meer die al kerstnagels hebben? Of al weten wat ze willen? Ik mag de 17e en heb nog geen idee...