Fotoboek.. met foto’s van vroeger, van nu, van hun vroegere huis en hobby’s, kinderen en kleinkinderen. Vorig jaar met de kerst gegeven absoluut een topper
Ik heb dit jaar een fotoboekje gegeven met foto's van onze kinderen(hun achterkleinkinderen). Een verzameling van allemaal leuke, grappige, lieve en ontroerende foto's, omdat ze de kinderen toch vrij weinig zien.
Inderdaad mooie foto's van de (achter)kleinkinderen of een foto verjaardagskalender. Mijn oma komt uit Rotterdam en was erg blij met een boekje vol verhalen en foto's van Rotterdam van vroeger, later hebben we ook de plekken waar ze is opgegroeid, naar school ging etc tijdens een autoritje bekeken. Dit was ook een erg groot succes, en goed te doen met ouderen die niet zo heel makkelijk meer de deur uitgaan. Geen idee hoe mobiel je grootouders zijn maar anders zou je een rolstoel kunnen huren en een dagje dierentuin met ze kunnen doen? Daar kunnen ze vaak weer letterlijk jaren op teren. Mijn oma gaat zelf ook af en toe met wat vriendinnen high tea-en, heerlijke lekkernijen met thee terwijl ze heerlijk kunnen kletsen en mensen kijken.
We hebben opa en oma ooit een reis dor de tijd cadeau gedaan. Een dagje uit waarbij we langs alle belangrijke plekken in hun leven gingen. Door de straat rijden waar ze zijn geboren lamgs hun eerste huis de basisschool etc. Was erg leuk! Foto's zijn altijd leuk of een bloemenabonnement.
Een verjaardagskalender met foto’s van de kinderen en kleinkinderen? Heb ik laatst bij albelli gemaakt. Was een half uurtje werk. En erg leuk om te doen, vind ik. Opa en oma waren er super blij mee
Ook wij gaven mijn ouders voor hun zoveel jarig huwelijk een fotoshoot. Met de hele familie (mijn ouders, kinderen en kleinkinderen). De uitgekozen foto pronkt nu in het groot boven hun dressior, ze zijn er heel blij mee. Dit wilden ze het allerliefst!