Hoi meiden, Ik heb twee grijze banken (lichtgrijs) Foto uploaden lukt even niet. Nu ga ik binnenkort verhuizen en zou graag een kleurtje op de muur achter de bank willen. En dan die kleur met accesoires aansterken. Maar welke kleur staat nou bij grijs? Roze/lichtroze vind ik heel leuk, maar daar denkt vriendlief anders over (hihi begrijpelijk ) Maar nu.. Ik zoek dus een kleur die bij de grijze banken past, rest van de meubels zijn wit/ wit met hout. En het liefst een gezellige kleur waardoor het een beetje "warme" uitstraling geeft, maar ook geen donkere kleur. Lastig he? Wie oh wie heeft er style advies?
Denk dat bijna elke kleur er wel bij staat Kijk anders in woonbladen en knip daar plaatjes uit die jij het mooist vindt qua interieur styling dus niet persé qua muurkleur. Als je ze allemaal bij elkaar houdt, kom je vast tot een kleur.
bij grijs past heel veel. Een mooie aubergine-kleur (wel wat donker, maar als het maar 1 muur is is dat niet zo storend hoor), of een appeltjes-groene kleur, of aqua-blauw. je kan ook zo'n kleurenwaaier bij de winkel halen en dan kijken welke kleuren je mooi bij de bank vindt staan. Of kijken of je al accessoires hebt/ziet in bepaalde kleuren en dan kijken of dat goed matched
Even kijken of mn foto er nu bij komt. Maar die onderste kleur groen spreekt me wel aan geloof ik. Vind het wel "eng" hoor.. Groen Maar in combi met accesoires etc en misschien aan de andere muur iets met die kleur in de vorn van een schilderij ofzo? dat het 1 geheel word. Misschien wel heel gaaf. blauw vind ik snel zo koud aanvoelen.
Hmm.. dan toch is naar de winkel kijken wat voor tinten groen er zijn. En welke kleuren er mee te combineren zijn. Zie altijd op eigen huis en tuin programmas altijd zulke mooie woonkamers voorbij komen. Alles klopt dan. Zo moeilijk om zoiets zelf voor elkaar te krijgen😅
Het is misschien wat gewaagd maar een mosterdkleur past er mooi bij. Ik vind onderstaand een mooi palet, waar jouw banken perfect in passen.
Even opgeslagen. Krijg er wel een leuk idee van. Misschien 1 van de zachere kleuren op de muur. Maar dan o.a. mostergele accesoires. En dan achter de tv een donkere vlak ofzo. ook 1 van die kleuren van dat palet.
Wel eens blauw geprobeerd? Wij hebben het in ons huis en wij krijgen mening reactie hoe warm en knus het in ons huis aanvoelt. Ondanks dat we een woonkamer/keuken van 73m2 hebben. In eerste instantie dacht ik ook dat het wellicht te kil zou worden. Maar ben super blij. Wij hebben een donkere en lichte muur. En vooral de donker blauwe muur vind ik mega gaaf.
Wij hebben taupe, ook lichtroze gehad trouwens, maar dat werd mij zelfs te zoet. Lichtgrijs ook gehad, maar vond ik weer te somber.
Zeegroen of mint lijkt me echt heel mooi bij je banken. Voor op de muur. En dan dit in de accesoires terug laten komen. Het laatste plaatje hier vind ik erg mooi en ik zou de accesoires in al deze kleuren wel leuk vinden. Mosterdgeel zou ik nooit op de muur doen. En al helemaal niet alleen maar mostergele accesoires. Lijkt me echt hard en te "nep".
Mooi hoor dat oud-groen, ik denk dat dat wel zou werken Maar dan misschien combineren met (zacht)paarse accesoires ipv roze?
Ik zou voor teal kiezen. Als je daar op googlet kom je vanzelf een paar voorbeelden met grijze bankstellen tegen