Hier krijgt m'n dochter over een aantal maand ook een nieuwe kamer (hij is bijna af) Ik ben zelf helemaal gek van PIP studio en polkadot, hoe bonter, hoe beter... Behang is van PIP studio en de meubels allemaal van marktplaats (ikea, Hemnes) en er is een witte kroonluchter onderweg.... (thanks Majel24 ) Accessoires heb ik leuke gezien bij www.willemijnswinkeltje.nl (hier moet je echt van houden hoor) van lampenkapjes tot dekbedovertrekken. Ik zal zo even een foto hier neerzetten.
Ik heb dat bed van de karwei...was paar maanden terug ook in de aanbieding! Toen 49 euro Heb alleen nog niets om erop te leggen, dus moet nog een matras en dekbed en hoezen kopen....dan steeds iets meer erbij... Wil een kamer op zolder maken, maar dat duurt nog eventjes die moet eerst leeg en opgeknapt worden...dus voor nu nog even de babykamer gebruiken hihi...
Wat een leuk bed! Weet iemand waar je hoeslakens 80 cm breed kan krijgen? Dus bijv 150x80 maar ook 200x80? Dan niet alleen wit, maar ook rose. En ook moltons daarbij
Misschien heb je hier wat aan?? Hoeslakens & Lakens | textielhuis.nl | dekbedovertrek | hoeslaken | beddengoed | dekbed | hoofdkussen
Sam heeft een bed van 80x 200 en ik doe daar gewoon normale 1 persoons hoeslakens omheen. Gaat heel goed hoor.
Dank je voor de link, maar toch te weinig kleur. het is meer de basiskleuren. We gaan gewoon voor een groot bed. Het is niet anders Sam zit dat dan wel strak? Of gaat dat rimpelen na 1 nacht slapen? ( heb zelf nl een hekel aan vouwen in mijn onderlaken) En gebruik je dan katoen, badstof of jersey?
Hier onze nieuwe kamer: Bekijk bijlage 44960 Wij hebben een antiek bed gevonden in de maat 110x190 en zijn er echt super blij mee! Wel wit geschilderd en er komt nog een mooie tekst bij dr hoofdeinde en de letter F aan het voeteneinde. En het mooie is..... ze slaapt nu eindelijk door en ook nog eens tot een uur of 8! Was eerst wel anders in dr ledikant! Heb bij Lief! ansichtkaartjes besteld en bij de Action witte lijstjes gehaald en alles ingelijst. En verder bij Lief! en op mp spulletjes gekocht. Dekbed komt van Kruidvat en heb zo'n spijt dat ik er daar niet meer van heb gekocht......Oh en dr muur was eerst wit en de kleur die er nu op zit heeft ze zelf uitgezocht haha Zal nog even een foto van het bed uppen
Roodkapje die kamer die is gaaf!!!!!!!!!!!!! Hier zijn we ook met de meidenkamer bezig maar dat zal wel een paar maandjes duren voordat hij af is denk ik. Maar het word vast mooi.
Thx! Vind het wel jammer dat ie nu klaar is. Was zo leuk om te doen! En zeker als ik op die site kijk die iemand hier geplaatst had, dan wil ik weer bestellen haha. Maar goed genoeg is genoeg..... Nu de woonkamer nog
Wij zijn ook aan het nadenken over een ander kamertje voor Sanne. Vind PIP wel leuk maar ook weer erg druk. We willen graag dat 1 muur eruit knalt en de rest rustig. We willen wel een roze kamer. Haar kamer is niet heel groot 2,62 x 3,07. Ze krijgt een wit bed en een witte kledingkast. Ook vinden we een roze klamboe boven het bed mooi. Ideeen genoeg dus, maar we moeten nog het juiste behang vinden. Best wel moeilijk in te richten vind ik want aan 1 muur zit de verwarming en daar zitten ook de ramen. Ik hoop dat er mensen nog wat foto's willen plaatsen. Ik heb op diverse sites gekeken maar kan niet echt een voorbeeld vinden.
Ja hoor zit gewoon strak, hier gaat het niet rimpelen. En hoef het niet vast te zetten met veiligheidsspelden. O ja heb een van katoen, en net een gehaald bij blokker licht rose jersey.