Dank je Hier was ze nog niet geboren. Hij is nu nog leuker met onder andere zelf gemaakte spullen: http://94.100.120.228/840400001-840450000/840425601-840425700/840425668_5_j1oN.jpeg http://94.100.120.130/851150001-851200000/851166601-851166700/851166660_5_ltc-.jpeg
Bij leenbakker hebben ze nu hele leuke dingen! Heb nog wat sierkussens meegenomen voor op dr bed en ze hadden geweldige dekbedovertrekken! Beetje dat PIP idee.....
En deze heb ik zelf gemaakt voor aan de muur hoop dat je er wat ideetjes van op kunt doen ... veel dingen kun je ook zelf oppimpen zeg maar ...
@Nicole26: Mooi hoor. @Rianne: is het een bestaande speelgoedkist of heb je die zelf gemaakt? En is dat behang wat erop zit?
Balou hoe ga je dat allemaal in dat kamertje krijgen dan? Want een bed is al 2 meter en een kast vaak 1.20 Dan kom je net een paar cm te kort. Hoe doen jullie dat met uit bed stappen? Hier is het elke middag en ochtend: MAMA!!!! Dus middagslaap zal er dan wel afgaan ( wat ik dus echt nog niet wil, omdat ze het nodig heeft) en d eochtend vind ik wel makkelijk als ze nog even ligt, zodat ik mezelf rustig kan wassen, spullen klaarleggen ed.
Kaboutertje: Aan de ene wand van 2.61 m komt het bed van 2 meter te staan en er tegenover een kledingkast van ongeveer 1 m, dus dat lijkt me geen probleem! Wat bedoel je met allemaal? Een kast en bed is voldoende en nog wat pruldingetjes, en er kan evt nog een speelgoedkist staan, maar deze kan ook op een andere plek hoor.
Oke de commode heb je niet meer, maar hoe doe je dat dan met een bureautje? (meestal als je een kamer koopt zit e rnu al een bureau bij) Of dit in de toekomst? Wij hebben ook een kleine kamer, dus ideeen zijn zeer welkom. En waar heb jij een kast van 1 meter vandaan?
Hier ook een kleine kamer maar dus wel een bed van 1,10 bij 1,90 en een ladenkast en kledingkast meer niet en bureau komt er niet. Ze kan ons bureau gewoon gebruiken tegen die tijd. Wij hebben de kasten van de ikea van de aneboda serie IKEA | Opbergmeubels | Garderobekasten | ANEBODA | Garderobekast in de ladenkast zitten luiers en handoeken en boeken. Speelgoed zit in van die rolbakken met deksel die je onder bed kan schuiven.
maat kledingkast: Breedte: 81 cm Diepte: 50 cm Hoogte: 180 cm Moet je er wel zelf nog planke bij kopen wat zit er maar 1 in. Maat ladenkast IKEA | Opbergmeubels | Ladekasten | ANEBODA | Ladekast 3 lades (wat evt ook als commode kan maar wij gebruiken dr bed) Breedte: 80 cm Diepte: 40 cm Hoogte: 100 cm
Kaboutertje: we hebben zeker nog de commode maar die blijft op de babykamer. Onze kledingkast van de babykamer is 1 m 10, dat wil er bij ons makkelijk staan. Wij kopen geen kant en klare meidenkamer maar losse delen zeg maar. We zijn aan het kijken naar een kledingkast. Een bureau komt er eerst niet, heeft ze nog lang niet nodig. Maar we hebben een hele grote zolder met ramen erin, die kunnen we ombouwen tot een grote slaapkamer. De babykamer laten we eerst zo maar daar kan wel een bed, kast en bureau in. We hebben een nieuw huis maar de kamers zijn niet echt logisch ingedeeld. Maar eigenlijk is alleen dit kamertje wat klein.
Mijn man is bang voor kleurverschil als we ooit voor een bureau gaan. + de kasten zijn te groot voor het kamertje als we een set nemen. Ik vind een commode makkelijker dan een bed om te drogen ed. Dan moet je erbij op de grond gaan zitten. Ik vind het erg moeilijk.