ja ik zie het , maar de ene keer staat tie er wel bij en dan weer niet , misschien binnekort wel weer en halen ze hem eraf als tie is uitverkocht,
Voor schilderijtjes is deze site wel leuk, is dat leuk voor de kamer van je kleine meid?: http://www.leukeschilderijtjes.nl
die van mijn heeft een prinsessen kamer misschien niet zo orgineel maar ze is er erg blij mee dit is een stukje van de kamer
en de kast hebben we gewoon beplakt met elfjes etc let niet op de bende bij de kast, heb gewoon even vlug wat fotos geknipt
nee ben erg lang houdt gewoon me arm omhoog in de hoek handig als je 1,80 bent. als ik op het bed ga staan moet me kop door het plafon haha
Heeft er iemand een PIP achtige kamer? Zou daar zo graag wat voorbeelden van zien. Wil naar die style toe maar niet TE druk. Met google kom ik niet zover
onze kamer staat een paar pagina's terug. Niet echt Pip maar wel Lief! (letterlijk en figuurlijk ) Pagina 3.... en een stukje verder staan ook nog mooie van andere dames!
Als je ideeen op wil doen over Pipstudio, moet je even op de hyves kijken. Pip studio - Hyves.nl. Daar staan echt fantastisch leuke (slaap)kamers op! Liefs Tumtummetje
Op de voorkant van de nieuwe Leen Bakker folder, staan hele leuke dingetjes! Ook leuk bed, maar wij gaan toch eerst maar voor junior bedje denk ik, vind zo'n bed ineens zo groot!